Kenelläkään Samsungin kosketusnäyttöpuhelinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
Miten siihen saa herätyksen päälle? Saan laitettua kellonajan ja tallennan, ääneksi on valittu se perus samsungin soittoääni, mutta kun pitäisi alkaa herättämään niin mitään ei tapahdu. EI VOI OLLA NIIN VAIKEAA?!!!

:snotty: Mä en ymmärrä miksi mä en saa sitä soimaan :ashamed: Kaikki muu kyllä luonnistuu, mutta herätystä en osaa päälle laittaa. Mitään ei tapahdu, ei edes näyttö "aukea" kun herätysaika koittaa.

Mä en kyllä valitettavasti osaa neuvoa :ashamed: tossa miehen mallissa herätys laitetaan päälle ihan niin kuin muissakin puhelimissa. Eli en tiedä mitä sun pitäisi tehdä eri lailla että saisit sen toimimaan. Mä olen taas tosi hyödyllinen :snotty:

No ihan helpolta tuo laittaminen vaikuttaa, aina siihen asti että pitäisi ääntä kuulua... En kehtais mennä ostopaikkaankaan kysymään.
Mut kiva kun sentään vastasit :heart:

Anteeksi, kun tungen tähän ketjuun...mutta kysyisin vaan teiltä, jolla on Samsungin kosketusnäyttöpuhelin, että saako siinä soittoääneksi valittua "soittoäänen ja värinän" samaan aikaan? Vai voiko valita vaan joko soittoäänen tai värinän (tai sitten sellaisen, että "ensin värinä, jonka jälkeen soittoääni" ) ?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
S5600. On ihan tuore. Appiukko osti sen itselleen myyjän yllyttämänä, pääsi kotiin ja totesi ettei ikinä opi sitä käyttämään ja antoi sen sitten mulle :D

Oli pakko käydä vakoilemassa googlen avulla millainen tuo on :ashamed: aika näpsäkältä näyttää. Kyllä tuo kosketusnäyttö vaatiikin pientä tottumista, mutta ite en kyllä enää takaisin tavisnäppäimistölliseen vaihtaisi. Miehellä on vanhempi malli, sellainen Armani-versio.

Miehellä on joku tuollainen mutta mallista ei mitään tietoa eikä ole nyt kotonakaan.
Laittoi kanssa herätyksen mutta mitään ei tapahtunut.Sitten selvisi kun luki käyttöohjetta (lue sinäkin) että joka päivälle piti tallentaa herätysaika tai jotain sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehellä on joku tuollainen mutta mallista ei mitään tietoa eikä ole nyt kotonakaan.
Laittoi kanssa herätyksen mutta mitään ei tapahtunut.Sitten selvisi kun luki käyttöohjetta (lue sinäkin) että joka päivälle piti tallentaa herätysaika tai jotain sellaista.

Ainakin omassa mallissani (5230) pitää tosiaan valita vielä päivä jolle sen haluaa tulevan. Omassa mallissani taitaa oletuksena olla arkipäivät.

Uuden hälytyksen asettaminen

1. Kosketa valikkotilassa Hälytys.
2. Kosketa Luo hälytys.
3. Määritä hälytyksen tiedot.
4. Kosketa Tallenna.

Automaattinen käynnistystoiminto käynnistää
puhelimen automaattisesti ja toistaa hälytyksen
määritettynä aikana, jos puhelimen virta
on katkaistu.

olethan hälytyksen toisto- kohdasta asettanu milloin haluat hälytyksen soivan? ja ainaki mun kosketusnäytölliseen saa värinän ja soittoäänen yhtä aikaa. tänään onnistuin jopa poistamaan näppäinäänet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
olethan hälytyksen toisto- kohdasta asettanu milloin haluat hälytyksen soivan? ja ainaki mun kosketusnäytölliseen saa värinän ja soittoäänen yhtä aikaa. tänään onnistuin jopa poistamaan näppäinäänet :D

En ole. Mistä tuo hälytyksen toisto löytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:

En ole. Mistä tuo hälytyksen toisto löytyy?

Eikö tullut käyttöohjetta mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaa:
Anteeksi, kun tungen tähän ketjuun...mutta kysyisin vaan teiltä, jolla on Samsungin kosketusnäyttöpuhelin, että saako siinä soittoääneksi valittua "soittoäänen ja värinän" samaan aikaan? Vai voiko valita vaan joko soittoäänen tai värinän (tai sitten sellaisen, että "ensin värinä, jonka jälkeen soittoääni" ) ?

Tuli vasta nyt mieleen, että mun puhelimeen saa värinän ja soiton samaan aikaan :D Vähän pitkät piuhat mulla :ashamed: Mulla tosin on LG:n kosketusnäytöllinen puhelin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nyt pitänyt nokian vanhaa puhelinta herätyskellona,en ole huomannut kysyä miksi.
Jonkin aikaa oli samsung ja nokia yhtä aikaa herättämässä.En tiedä kumpi herätti kun en ole itse herännyt silloin.

Mistä ootte hankkinu omanne - multa mamumiehet varasti silmien edestä Helsingin Sokoksen Coffee Housessa kaks viikkoo sitten torstaina. Siinä roikkuu roosanauha-kännykkäkorukin. Jot jos tulee hämärissä olosuhteissa tarjousta nii voi vinkata palstalle:).

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Mistä ootte hankkinu omanne - multa mamumiehet varasti silmien edestä Helsingin Sokoksen Coffee Housessa kaks viikkoo sitten torstaina. Siinä roikkuu roosanauha-kännykkäkorukin. Jot jos tulee hämärissä olosuhteissa tarjousta nii voi vinkata palstalle:).

Aika uskomatonta :o Ja törkeetä..

Mutta mä olen ostanu omani ihan liikkeestä :D En ostaisi käytettyä puhelinta mistään.

Tyttärelle ostettiin Galaxy Mini kun oli tarjouksessa Mustassa pörssissä. Tällanen tuli kun tuunattiin tytölle mieleiseksi :D http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/samsung/galaxy-mini/inlove/haengendeherzen/#panel-1

Yhteistyössä