kenelle sormus kuuluu avio-erossa??????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eroa pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on silmäkin mustana, niin jotain tarttis tehdä, eli ellei herra todella halua hakeutua hoitoon, niin ei kannata odotella varmaan, kuinka kovaa se vielä uudestaan lyö.

Tuollaisen jälkeen ei kyllä pitäisi kehdata vaatia takaisin jotain sormusta. :o

Niimpä, ei minäkään kehtais.. Niin epätoivoinen varmaan, kun on syyllistyny niin alhaisiin tekoihin mihin on:: ollaaan kyl niin solmussa tän meidän avioliiton kanssa. Hoitoonhan sen pitäis mennä, mutta mihin?? ei oo nykypäivänä helppo päästä. Kiitos Rukoilijasirkka, tunnut fiksulta, aidolta ihmiseltä.

Jos minä avioeroon ajautuisin niin sormus saisi lentää vaikka hevonkuuseen,ei tosiaan ois mitään väliä mitä sille tapahtuis! Kaikkein vähiten nyt siitä rupeisin tappeleenkin :o :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Jos minä avioeroon ajautuisin niin sormus saisi lentää vaikka hevonkuuseen,ei tosiaan ois mitään väliä mitä sille tapahtuis! Kaikkein vähiten nyt siitä rupeisin tappeleenkin :o :headwall:

mut ei se ole aina niin helppoa.. minulla esim on vihkisormus vielä käytössä, tosin eri sormessa. en ottanut sitä heti poies enkä halua kaikkia muistoja tuhota. minulle se lyhytkin avioliitto merkitsi jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niimpä, ei minäkään kehtais.. Niin epätoivoinen varmaan, kun on syyllistyny niin alhaisiin tekoihin mihin on:: ollaaan kyl niin solmussa tän meidän avioliiton kanssa. Hoitoonhan sen pitäis mennä, mutta mihin?? ei oo nykypäivänä helppo päästä. Kiitos Rukoilijasirkka, tunnut fiksulta, aidolta ihmiseltä.

et mitä sä sillä sormuksella tekisit??? mä en kuunaan pistäisi sormeeni exän antamia sormuksia, saatikka kihloja tai vihkisormusta!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No googleta lyömätön linja. Oisko sieltä jotain apua. toinen on perheneuvola, josta aikoja irtoaa helpommin jos on väkivaltaa. Suosittelisin kyllä, että mies kävisi tuolla lyömättömässä linjassa, jos kerran se lyömisongelma on hänellä. Minun mies kävi.

voihan se olla , että ei kohta enään sormukset kiinnosta. Mutta tällä hetkellä on näin. En minäkää huvikseen naimisiin menny.. ja verestävin sydämmin minä ainakin eroan kun enhän voinu tietää, että toinen rupee nyt ihan tolla lailla käyttäytymään. ja ihan periaattestakaan en sormuksesta luovu..

Käy kysymässä paljonko sormuksesta saa kanikonttorissa tai jos sen myy romukullaksi ja timanteiksi kultasepänliikkeeseen. Ehkäpä mies tajuaa, ettei hän siitä 2000? saa mitenkään.
Ja kyllä se sulle kuuluu, sehän on lahja, kuten aiemmatkin todenneet.

Uusimmat

Yhteistyössä