T
taru
Vieras
Ei mun kainalosta ainakaan. Onko niitä olemassakaan? Rehellisesti... Sanoisitko miehesi olevan maailman paras ja ihanin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taru:Voi teitä onnellisia! Olen kade. Mun miehen hyviä puolia on huumorintaju ja se ettei ryyppää, hakkaa (tai on kerran lyönyt kun tarpeeksi ärsytin) eikä harrasta (onkin AINA kotona). Huonoja onkin sitten huomattavasti enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja taru:Voi teitä onnellisia! Olen kade. Mun miehen hyviä puolia on huumorintaju ja se ettei ryyppää, hakkaa (tai on kerran lyönyt kun tarpeeksi ärsytin) eikä harrasta (onkin AINA kotona). Huonoja onkin sitten huomattavasti enemmän.
Ihan sivuhuomautus:
Tuon lyömisen jälkeen. Oletko uskaltanut olla oma itsesi? Uskallatko enää riidoissa mennä "loppuun asti"? Vaikkei olekkaan lyönyt kuin kerran niin oletko muuttanut omaa käytöstäsi siten, että lyöntejä ei ole tullut kuin tuo yksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ies:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja taru:Voi teitä onnellisia! Olen kade. Mun miehen hyviä puolia on huumorintaju ja se ettei ryyppää, hakkaa (tai on kerran lyönyt kun tarpeeksi ärsytin) eikä harrasta (onkin AINA kotona). Huonoja onkin sitten huomattavasti enemmän.
Ihan sivuhuomautus:
Tuon lyömisen jälkeen. Oletko uskaltanut olla oma itsesi? Uskallatko enää riidoissa mennä "loppuun asti"? Vaikkei olekkaan lyönyt kuin kerran niin oletko muuttanut omaa käytöstäsi siten, että lyöntejä ei ole tullut kuin tuo yksi?
Kertoisitko mikä on tässä tapasi _mennä_loppuun_asti?
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Ihan sivuhuomautus: