Kenen kainalosta löytyy se maailman paras mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mun mies varmaan maailman paras ja ihanin ole, mutta mulle oikein passeli =)

Ja onhan siinä sellaisia piirteitä, mitkä kelpaisi varmaan monelle muullekin. Ei koskaan juo liikaa, ei hakkaa, ei hauku, ei ole aina harrastamassa, yms.

Voi teitä onnellisia! Olen kade. Mun miehen hyviä puolia on huumorintaju ja se ettei ryyppää, hakkaa (tai on kerran lyönyt kun tarpeeksi ärsytin) eikä harrasta (onkin AINA kotona). Huonoja onkin sitten huomattavasti enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja taru:
Voi teitä onnellisia! Olen kade. Mun miehen hyviä puolia on huumorintaju ja se ettei ryyppää, hakkaa (tai on kerran lyönyt kun tarpeeksi ärsytin) eikä harrasta (onkin AINA kotona). Huonoja onkin sitten huomattavasti enemmän.

Ihan sivuhuomautus:

Tuon lyömisen jälkeen. Oletko uskaltanut olla oma itsesi? Uskallatko enää riidoissa mennä "loppuun asti"? Vaikkei olekkaan lyönyt kuin kerran niin oletko muuttanut omaa käytöstäsi siten, että lyöntejä ei ole tullut kuin tuo yksi?

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:

Ihan sivuhuomautus:

Tuon lyömisen jälkeen. Oletko uskaltanut olla oma itsesi? Uskallatko enää riidoissa mennä "loppuun asti"? Vaikkei olekkaan lyönyt kuin kerran niin oletko muuttanut omaa käytöstäsi siten, että lyöntejä ei ole tullut kuin tuo yksi?

Kertoisitko mikä on tässä tapasi _mennä_loppuun_asti?

Voisin kuvitella että toi mun mies kelpaisi jollekin muullekin. Mun kamutkin sanoo että "xxxx" on tosi hyvä mies :heart:
Enpä kyllä menis vaihtamaan .. ja en halunnut kenenkään muun kanssa edes lapsia enkä halua.

Alkuperäinen kirjoittaja ies:

Ihan sivuhuomautus:

Kertoisitko mikä on tässä tapasi _mennä_loppuun_asti?

Siis, että josko kiistelet niin annatko periksi sen takia, että mies rupeaa hermostumaan? Eli tavallaan "kuljet varpaillasi". Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan. Riidoissa tulee aina se piste, kun hermo rupeaa menemään. Sit nää naistenhakkaajat pamauttaa siinä vaiheessa niin niiden eukot oppii sen, että tietyssä vaiheessa pitääkin muuttaa levyksi se "kyllä kulta". En osaa asiaa sen paremmin selittää.

Eli toisin sanoen annat aina periksi kiistassa silloin, kun huomaat, että mies rupeaa hermostumaan?

Ihan sivuhuomautus:

Tuo lyönti sattui kun oli riitaa pettämiseni jälkeen, yleensä emme riitele ollenkaan, ehkä kinastelemme vähän. Tuo yksi lyönti muutti minua niin etten enää uskalla sanoa asioita, en uskalla riidellä. Mies ei koskaan puhu asioista vaan kerää kaikki "mattonsa alle". Vähän kyllä pelottaa mitä tapahtuu kun alkaa purkautua. Tavaroita on rikkonut paljon suutuksissaan. Teininä hakkasivat eksänsä kanssa toisiaan, ihan nyrkein.

Yhteistyössä