Kenen kainalosta löytyy se maailman paras mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja taru:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Ihan sivuhuomautus:

Tuon lyömisen jälkeen. Oletko uskaltanut olla oma itsesi? Uskallatko enää riidoissa mennä "loppuun asti"? Vaikkei olekkaan lyönyt kuin kerran niin oletko muuttanut omaa käytöstäsi siten, että lyöntejä ei ole tullut kuin tuo yksi?

Tuo lyönti sattui kun oli riitaa pettämiseni jälkeen, yleensä emme riitele ollenkaan, ehkä kinastelemme vähän. Tuo yksi lyönti muutti minua niin etten enää uskalla sanoa asioita, en uskalla riidellä. Mies ei koskaan puhu asioista vaan kerää kaikki "mattonsa alle". Vähän kyllä pelottaa mitä tapahtuu kun alkaa purkautua. Tavaroita on rikkonut paljon suutuksissaan. Teininä hakkasivat eksänsä kanssa toisiaan, ihan nyrkein.

Just tää on se syy, miksi lyömistä ei koskaan pitäisi antaa anteeksi. Mun mielestä pelossa ei pitäisi kenenkään joutua elämään ja oma mielipide pitäisi uskaltaa sanoa, vaikka toinen siitä eri mieltä olisikin!

Mitä oot ajatellut suhteen jatkosta?

Just tää on se syy, miksi lyömistä ei koskaan pitäisi antaa anteeksi. Mun mielestä pelossa ei pitäisi kenenkään joutua elämään ja oma mielipide pitäisi uskaltaa sanoa, vaikka toinen siitä eri mieltä olisikin!

Aika heikolta näyttää. Kun vaan uskaltaisi ottaa puheeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja taru:

Aika heikolta näyttää. Kun vaan uskaltaisi ottaa puheeksi...

Toivottavasti saat asian kuntoon :( Tosi ikävä juttu. Ja minäkin olen joskus elänyt pelossa ja tiedän, että ei se kivaa ole... Lopulta se on sitä, että mies tekee mitä haluaa ja milloin haluaa, kun itse ei uskalla sanoa mitään... Me erottiin lopulta lähestymiskiellon turvin, vaikkakin sen kerran vain päälle kävi. Pelko riitti.

Toivottavasti saat asian kuntoon :( Tosi ikävä juttu. Ja minäkin olen joskus elänyt pelossa ja tiedän, että ei se kivaa ole... Lopulta se on sitä, että mies tekee mitä haluaa ja milloin haluaa, kun itse ei uskalla sanoa mitään... Me erottiin lopulta lähestymiskiellon turvin, vaikkakin sen kerran vain päälle kävi. Pelko riitti.

Niinpä. Olen yrittänyt muutamaan otteeseen ehdottaa asumuseroa. Mies ei ole suostunut enkä sitten uskaltanut alkaa vänkäämään.

Yhteistyössä