kenen lapset ottaa hermoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei enää, mutta päivällä ulkona :headwall: :headwall: Meillä kestää nykyisin muutaman metrin matkaki puol tuntii. Kuinkahan moni näki ku karjuin rakkaalle lapselleni, se yritti nimittäin juosta tielle |O Yleensä ottaa kädestä kii ku näkee liikkuvan auton ettei se ajais päälle.

Tämä päivä on mennyt meillä yllättävän seesteiseti, mutta vielä kyllä ehtivät tappelun saada aikaan viimeistään kun nukkkumaan pitäisi lähteä.

Mutta on meilläkin päiviä etä hermot on kireellä ja joka asiasta tappelevat ja urakala kiusaavat toisiansa tuntuu että ihan järjestäin yrittävät saada äidin raivon partaalle.

Onneksi ei olla ainoat. Tänään aamulla bussi pysäkilä sain seurata äidin ja 5-6v keskustelua. ensiksi äiti oli tosi rauhalinen ja kun nousin bussiin oli likka saanut äidin raivostumaan niin että äiti tuumasi vievänsä likan takas päiväkotiin eikä ikinä enään hae pois.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
T ensiksi äiti oli tosi rauhalinen ja kun nousin bussiin oli likka saanut äidin raivostumaan niin että äiti tuumasi vievänsä likan takas päiväkotiin eikä ikinä enään hae pois.

Ai ku "kivasti" sanottu! |O Mitähän mahtaa tyttö seuraavalla kerralla ajatella kun äiti jättää hänet päiväkotiin? :(

En oo enkeli itsekään, tulee kyllä uhkailtua mutta toi on paha että uhkaa jättää päiväkotiin...

mulla lapset 1,5v ja 5 v ja voi että ne osaa repii hermot riekaleiks.toinen menee jokapaikkaan ja purkaa kaiken,tyhjentää kaiken,repii kaikki alas(on ku pyörremyrsky)sit ku kiellän ni huutaa niin älyttömän paljon ja kovaa.isompi taas jankuttaa vastaan tai riitelee pienemmän kanssa.
oon välillä miettiny että onko mun päässä vika ku joka päivä muutaman kerran ne saa mielen kiehumaan?mut vissiin se on aika normaalia,vai?oon myös tavannu semmosia äitejä joilla ei olevinaan oikeestaan ikinä mee hermot lapsiin,niin sikskin mietin että pitäsköhän hakee jotain rauhottavia...auttakee,kertakaa mielipiteitänne?