Kenen lapset valvoo vielä, vai ollaanko meillä ainoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Tultiin poitsun vajaa 2v kanssa häistä yhdeksän maissa ja matkalla kotiin jätkä simahti autoon, mutta tietysti heräsi kun kotiin päästiin ja on ollut pirteä kuin peipponen, joten ei ole voinut kuvitellakaan että tuon nukkumaan saisi.
Mutta kyllä tästä varmaan ihan juuri lähtään kokeilemaan jos se uni kuitenkin tulisi, kun on nyt tuossa pari tuntia riekkunut.
Meillä käydään normistikin nukkumaan n. klo 22, että eipä tämä nyt kamalasti ole siitä yli.

Meillä e enää valvota, mutta tavallista myöhempään meni. Noin 22.30 ehkä nukahti. Oltiin hakemassa sukulaistyttöä meille 21 maissa yöksi ja meidän tyttö olisi halunnut vielä alkaa leikkiä tietenkin.

Meillä on likka kumma kyllä hereillä vielä, varmaan kun nukkui päikkärit niin myöhään. Toisaalta meillä on kellokin tunnin vähemmän ja koko muu kylä ihan täydessä tällingissä, me eletään ihan eri rytmissä valtaväestön kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Meillä on likka kumma kyllä hereillä vielä, varmaan kun nukkui päikkärit niin myöhään. Toisaalta meillä on kellokin tunnin vähemmän ja koko muu kylä ihan täydessä tällingissä, me eletään ihan eri rytmissä valtaväestön kanssa.

Mun olis siis kuitenkin pitänyt lähteä sinne näiden kanssa, me oltais sikäläisessä rytmissä :saint:

Meillä mini nukkuu ja seuraavakin just meni pötkölleen.

6v. lukee 3,5-vuotiaalle satua ruokailuhuoneessa, kumpaakaan ei varsinaisesti näytä väsyttävän.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Meillä e enää valvota, mutta tavallista myöhempään meni. Noin 22.30 ehkä nukahti. Oltiin hakemassa sukulaistyttöä meille 21 maissa yöksi ja meidän tyttö olisi halunnut vielä alkaa leikkiä tietenkin.

ja ette antaneet.. ? miksi ei olis saanu tänänä valvoa

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Mun olis siis kuitenkin pitänyt lähteä sinne näiden kanssa, me oltais sikäläisessä rytmissä :saint:

Meillä mini nukkuu ja seuraavakin just meni pötkölleen.

6v. lukee 3,5-vuotiaalle satua ruokailuhuoneessa, kumpaakaan ei varsinaisesti näytä väsyttävän.

Mä olen kyllä sopeutunut vallan mainiosti.. Erityisesti siesta onnistuu ihan luonnostaan B) Kakkara vaan on jatkuvasti hurjan väsynyt kaikesta uimisesta ja tohottamisesta.