Kenen mies??? "perheenisä ostaa naisia" ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ainakaan minun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ainakaan minun

Vieras
Savossa asuva 44-vuotias Janne pyörittää menestyksekästä yritystä, jolla on kotipaikkakunnan lisäksi toimintaa myös Helsingissä ja Tampereella. Yrityksen kansainvälinen liiketoiminta vie Jannen usein ulkomaille, esimerkiksi Venäjälle ja Etelä-Amerikkaan.

Kotona bisnesmiehen jatkuvaa kiitämistä seuraa vaimo ja kaksi lasta, jotka Jannen omien sanojen mukaan saa pidettyä tyytyväisenä "kaikenlaisella kalliilla krääsällä".

Myös Janne pitää itsensä tyytyväisenä "kalliilla tavaralla" - hän käy säännöllisesti maksullisissa naisissa.

- Kotona on periaatteessa kaikki hyvin, mutta olen paljon poissa sieltä. Ja silloinkin tekee mieli seuraa, Janne kertoo.

- En voi syyllistää vaimoani, sillä seksi hänen kanssaan on mukavaa ja tyydyttävää, mutta haluan sitä enemmän kuin hän. Käyn mieluummin vieraissa ja maksullisissa kuin pilaan parisuhteeni seksiä vonkaamalla.

http://www.iltalehti.fi/prostituutiosuomessa/200808057982954_px.shtml

Kauheen tarkkaan selostettu mihin ne työmatkat sijoittuu ja muutenki infoa toimipisteistä. Ei noi tuntomerkit varmaan kovin moneen osu... Ja viel tarkka ikä! Ei ole mies varmaan harkinnu loppuun asti mihin haastattelun antaa... vaikka ihan oikein sille jos nalkkiin jää. Harmi vaan vaimolle jos tutut ja sukulaisetkin miehen tunnistaa jutusta. Ällöööööö!!!!!

Eikä ole muuten mun mies!

Alkuperäinen kirjoittaja epäilen:
Tuntuu,että keksitty koko tämä tyyppi..

No mut olis se vähän riski keksiä tällanen tyyppi, ellei voida olla varmoja, että tuntomerkit eivät kehenkään sovi. Vaikka eihän noi lehdet ole aikasemminkaan ajatelleet asioita kovin pitkälle....

miehet. tunnen paljon thai-hierojia ja siellä monen isi vierailee...kaikenlisäksi monilla näistä naisista on mm.hiv. helsingissä ja waasassa pari hieronta paikkaa omistanut thai-nainen kuoli vuosi sitten aidsiin että silleen----

kansiprostituutioTIJI_410_et.jpg

Nimi muutettu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kansiprostituutioTIJI_410_et.jpg

Nimi muutettu

Joo on muutettu, mut ei muut tiedot.

Taitaa ukko saada kenkää, kenen vaimo tunnistaa omakseen...

Lue tiistain Iltalehdestä Jannen koko tarina sekä lukijoiden kertomuksia seksin ostamisesta. Lisäksi prostituoitu kertoo millainen on tyypillinen asiakas.