Kenen mies tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissi-Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tissi-Tiina:
...että on kunnolla täytettä ja varustusta tuossa etupuolella?

Mun mies tykkää ihan hulluna isoista tisseistä ja meno on sen mukaista eli kiihkeä seksielämä!

Tää on niin hyvä tissit ja kiihkeä seksielämä.. :laugh: :laugh:

Vaikka olisi mamma kuinka "väljistynyt" mutta ei se mitään haittaa,
kun on isot tissit..Vaikka reikä olisi jalkapallon kokoinen :laugh: :laugh:
Mutta ne tissit :xmas: :laugh: :laugh: :laugh:

Peesi tähän! Meillä mies on tykännyt minun rinnoistani b- c- ja d- kupissa. Tykkää hyvännäköisistä rinnoista mutta ei roikkuvista utareista. Tosin meillä naidessa vähän tärkeämpään osaan pääsee vallan muu kapine kuin rinnat. Se vasta miestä kiihottaakin ;)

Se tykkää minun rinnoista, pyllystä, pimpistä, sääristä, hiuksista, kasvoista ja ihan joka paikasta, mutta enemmän kuin vartaloni eri kohdista se tykkää siitä mitä tän paketin sisällä on.
Oikeesti se ei tykkää isoista rinnoista, vaan pienistä tai keskikokoisista, ja enemmän kuin rinnoista se tykkää hyvistä sääristä. Säärimies!

Mies tykkää ehdottomasti aika timmistä naisesta...olen huomannut, että hän laukoo "läski-tuomiota"aika herkästi. Mutta kyllä sille siihen timmiin kroppaan sitten varmaan kelpais hyvin kiinteet isommatkin rinnat, eli mahdollisuudesti jää silikonit...Tjaah. Mutta siis, mistään löllyköistä se ei tykkää missään muodossa.

Mies tykkää ehdottomasti aika timmistä naisesta...olen huomannut, että hän laukoo "läski-tuomiota"aika herkästi. Mutta kyllä sille siihen timmiin kroppaan sitten varmaan kelpais hyvin kiinteet isommatkin rinnat, eli mahdollisuudesti jää silikonit...Tjaah. Mutta siis, mistään löllyköistä se ei tykkää missään muodossa.

Yhteistyössä