V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin juuri. Voin olla samankin nikin kanssa jostain asiasta täysin samaa mieltä ja jostain toisesta asiasta täysin eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:riippuu kysymyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin juuri. Voin olla samankin nikin kanssa jostain asiasta täysin samaa mieltä ja jostain toisesta asiasta täysin eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:riippuu kysymyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:riippuu kysymyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen itsenikin kanssa joskus eri mieltä. :ashamed:
Ja -useimpien palstalaistenkin kanssa- olen asioista joko samaa ieltä tai eri mieltä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen itsenikin kanssa joskus eri mieltä. :ashamed:
Samaa vikaa... Voin olla useaakin, aivan vastakkaista mieltä yhdestä ja samasta asiasta itseni kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen itsenikin kanssa joskus eri mieltä. :ashamed:
Samaa vikaa... Voin olla useaakin, aivan vastakkaista mieltä yhdestä ja samasta asiasta itseni kanssa.![]()
Olisiko tämä putkiaivon vastakohta, vai sivuvaikutus putken puuttumisesta?
Miehenä pääsee helpommalla kun tietää kaiken ja on aina oikeassa - päässä ei ole tilaa korvienväliseen nahisteluun, vaan siellä vallitsee ehdoton kuri ja ankeat sävyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin juuri. Voin olla samankin nikin kanssa jostain asiasta täysin samaa mieltä ja jostain toisesta asiasta täysin eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:riippuu kysymyksestä![]()
Samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Miehenä pääsee helpommalla kun tietää kaiken ja on aina oikeassa - päässä ei ole tilaa korvienväliseen nahisteluun, vaan siellä vallitsee ehdoton kuri ja ankeat sävyt.
Niinhän sä ittees huijaat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Olisiko tämä putkiaivon vastakohta, vai sivuvaikutus putken puuttumisesta?
Miehenä pääsee helpommalla kun tietää kaiken ja on aina oikeassa - päässä ei ole tilaa korvienväliseen nahisteluun, vaan siellä vallitsee ehdoton kuri ja ankeat sävyt.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minähän olen putkiaivo, parilla mutkalla. Ja molemmat päät ummessa.![]()
Olen vähintään puoliksi mies. Se, että munani ovat sarjassa ei kumoa faktaa, että aivoni toimivat miehekkäästi.![]()