Kenen palstalaisen kanssa olet usein samaa mieltä ja eri mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
samaa mieltä:
-en usein kenenkään.. mutta 30-60% asioissa samaa mieltä
:Rukoilijasirkka ( paitsi seksiasioissa )
:Ravistettava

Usein eri mieltä:
:Isä-
:Sörhis
:Lunatic

Kenenkään kanssa en kaikesta tietty ole samaa mieltä, mutta usein huomaan ns. peesaavani näitä:

- Lunatic
- Timppa
- Keittiönoita

Ja sitten ne, joiden kanssa harvoin samaa mieltä:

- Rukoilijasirkka
- Se 19v hörhöäiti, en muista nikkiä
- Hernetäti
- Savanna
Hmm, tää lista jatkuis loputtomiin, joten jätän tähän. :D

Tosissaan riippuu jutuista mutta sanotaan nyt vaikka että Keittiönoidalla ja Ravistettavalla on usein sellaisia kirjoituksia joihin voin heti yhtyä tai joista jopa huomaan oivaltavani jotain uutta. =) Rukoilijasirkan kirjoituksistakin olen alkanut löytää omia näkemyksiä ja ajatuksia. Myös Tytsillä on tuttuja ajatuksia ja ihanteita. Koirapuolelta Saicculla ja Borkulla on paljon hyviä juttuja.

kenen kanssa sitten olisin eri mieltä... En keksi ketään kuka olisi tuollainen. Siis esim. Vispilän kanssa ollaan ihan erilinjoilla eräissä, itselleni kovin tärkeissä asioissa. Mutta toisaalta taas kun hänen juttujaan lukee vähän avoimemmin mielin niin usein huomaan hihitteleväni niille ja monesti olen valmis peesailemaan häntä. Eli kun asiat pidetään asioina niin valtaosassa olen hänen kanssaan samoilla linjoilla. No, Hernetätiä on joskus vaikea ymmärtää... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mä olen itsenikin kanssa joskus eri mieltä. :ashamed:

Ja -useimpien palstalaistenkin kanssa- olen asioista joko samaa ieltä tai eri mieltä. :xmas:

Samaa vikaa... Voin olla useaakin, aivan vastakkaista mieltä yhdestä ja samasta asiasta itseni kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Samaa vikaa... Voin olla useaakin, aivan vastakkaista mieltä yhdestä ja samasta asiasta itseni kanssa. :D

Olisiko tämä putkiaivon vastakohta, vai sivuvaikutus putken puuttumisesta?

Miehenä pääsee helpommalla kun tietää kaiken ja on aina oikeassa - päässä ei ole tilaa korvienväliseen nahisteluun, vaan siellä vallitsee ehdoton kuri ja ankeat sävyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Miehenä pääsee helpommalla kun tietää kaiken ja on aina oikeassa - päässä ei ole tilaa korvienväliseen nahisteluun, vaan siellä vallitsee ehdoton kuri ja ankeat sävyt.

Niinhän sä ittees huijaat. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niinhän sä ittees huijaat. ;)

Joo. Ja sinun kanssa kategorisesti eri mieltä vain koska olet söpö sopivasti ärsytettynä :saint:

Minähän olen putkiaivo, parilla mutkalla. Ja molemmat päät ummessa. ;)

Olen vähintään puoliksi mies. Se, että munani ovat sarjassa ei kumoa faktaa, että aivoni toimivat miehekkäästi. :D

Minähän olen putkiaivo, parilla mutkalla. Ja molemmat päät ummessa. ;)

Olen vähintään puoliksi mies. Se, että munani ovat sarjassa ei kumoa faktaa, että aivoni toimivat miehekkäästi. :D

Umpiputki kuulostaa ravistettavalta :xmas: Väität siis edelleen että peruutat autoa sarjamunilla.. tuota pitää todistaa ennen kuin menee tän putken läpi.

Yhteistyössä