Kenen palstalaisen kanssa olet usein samaa mieltä ja eri mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Umpiputki kuulostaa ravistettavalta :xmas: Väität siis edelleen että peruutat autoa sarjamunilla.. tuota pitää todistaa ennen kuin menee tän putken läpi.

Peruutan peileillä, en munilla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Umpiputki kuulostaa ravistettavalta :xmas: Väität siis edelleen että peruutat autoa sarjamunilla.. tuota pitää todistaa ennen kuin menee tän putken läpi.

Peruutan peileillä, en munilla. ;)

Koska sun munat ei kiillä.

En mä kyl ees halua ajatella kiiltäviä munia. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Koska sun munat ei kiillä.

En mä kyl ees halua ajatella kiiltäviä munia. :$

:laugh: :laugh:

Korkeakiiltoiset munat... :laugh: oven välissä. Kyllä sarjassa on vaivattomampaa ja enemmän munaa!

Voi ihan reilusti käyttää peiliä apuvälineenä.

Voi ihan reilusti käyttää peiliä apuvälineenä.

näin on. ;)

Mies ei peruuta henkilöautoa peilien avulla :attn: (tiedossa että Jonsered peruuttelee jonkinlaista pakua)

* kiillottaa kiillotettavat *

Varo ettei ne napsahda irti, jos paiskaat oven lujaa kiinni ennen peruuttamista. :D

Mies ei peruuta henkilöautoa peilien avulla :attn: (tiedossa että Jonsered peruuttelee jonkinlaista pakua)

* kiillottaa kiillotettavat *

Henkilöautohan on kuin vaate, sen tuntee ympärillään. Linja-autoa peruuttaessa kannattaa luntata peileistä.

Mä ainaki peruutan silmät kii mahdollisimman kovalla nopeudella, siltävaralta jos jotain sattus oleen takana tiellä, niin pääsisin kuitenki läpitte. :attn:

Mä ainaki peruutan silmät kii mahdollisimman kovalla nopeudella, siltävaralta jos jotain sattus oleen takana tiellä, niin pääsisin kuitenki läpitte. :attn:

Eikä voi todistaa, sillä ei nähnyt tapahtumaa ;) :saint:

Samaa mieltä usein
- Ravistettava
- Greippi (harmaa)
- Turkilmas
- Lunatic (tietyin varauksin :p )
- Sörhis
- Rukoilijasirkka

Eri mieltä melkein kaikesta
- Lepsa
- Pikkuinkkuli
- Phoebs
- Imperial
- Mahoton Mirri
- Peppari
- Koodi =)

Sitten suuri osa on niitä, joiden kanssa olen jostakin perusasiasta just samaa mieltä - mutta sitten toisesta yhtä tärkeästä asiasta ihan eri mieltä. Esim. PipariSuu. Tosin heitä oli noissa yllämainituissakin.

riippuu mistä roikkuu.esim. vispilän kanssa täysin eri linja mitä tulee muihin kansalaisuuksiin, mutta kuitenkin hänellä monesti syvälle uppoava huumori :D
rukoilijasirkkakin alkanut nyt pikkuhiljaa putoamaan, alussa pidin ihme hörhönä.
lepsan ja pikku inkkulin kanssa harvemmin samaa mieltä ollut ylipäätään mistään, tai sellanen kuva jääny.

Yhteistyössä