Kenen perheenjäsenen perään teidän koirat on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä koira on selvästi miehen perään. Mikä on sinänsä hassua, että mies vastusti koiran hankintaa eniten. Koiran hoito meillä menee puoliksi melko tasan. Mutta koira oikeen odottaa miestä kotiin (ovella ja parvekkeella katselee), ja saa vinku/juoksukohtauksen kun mies tulee, mua ei ikinä oteta niin innolla vastaan...... :P

Eniten minun perään, kun mie vien ja ne vikisevät. :D
Vaihtelee se senkin mukaan, et kuka on menossa ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26642169:
Mieheni. Myös kissamme kihnuttavat alituiseen hänen jaloisaan. Ja hän on perheessämme ainoa joka ei tee itseää tykö...

NÄin se monissa perheissä on, että se joka on vastustanut koiran tai kissan hankintaa eikä kiinnitä niin paljon huomiota eläimiin, hänen perässään elukat kulkevat. Minä en kauheasti tykkää meidän koirasta (se on mieheni hankkima ennen kuin minä olin kuvioissa mukana), mutta niinpä vaan se kävelee joinain päivinä ihan koko ajan minun perässäni. Kerran seisoin hetken telkkarin edessä ja ärsytti kun koiran kuono oli 20 cm minun lahkeestani. Siirryin puoli metriä sivuun ja eikös koira siirtynyt myös. Sitten siirryin taas ja eikun koira perässä. Tein tuota vaikka kuinka kauan ja koira seurasi perässä. Joskus tuon kanssa meinaa tulla hulluksi:D

Meillä minä olen ainoa aikuinen, joten olisin huolissani, jos koira olisi enemmän lasten kuin minun perään. Lasten kanssa pyrkii enemmän leikkimään, mutta minun liikkeitäni se seuraa esimerkiksi silloin, kun juoksee vapaana. Niin sen pitää mennäkin.

[QUOTE="pink";26642219]NÄin se monissa perheissä on, että se joka on vastustanut koiran tai kissan hankintaa eikä kiinnitä niin paljon huomiota eläimiin, hänen perässään elukat kulkevat. Minä en kauheasti tykkää meidän koirasta (se on mieheni hankkima ennen kuin minä olin kuvioissa mukana), mutta niinpä vaan se kävelee joinain päivinä ihan koko ajan minun perässäni. Kerran seisoin hetken telkkarin edessä ja ärsytti kun koiran kuono oli 20 cm minun lahkeestani. Siirryin puoli metriä sivuun ja eikös koira siirtynyt myös. Sitten siirryin taas ja eikun koira perässä. Tein tuota vaikka kuinka kauan ja koira seurasi perässä. Joskus tuon kanssa meinaa tulla hulluksi:D[/QUOTE]

Se on katsos alfa, joka ei paljoa puuhastele. :)

Yhteistyössä