Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:isäsi?
äitisi?
vaarisi, mummosi...?
miehesi?
Miksi?
osaatko kertoa miksi kannat jonkun muun sukunimeä?
Naisilla kun ei omaa sukunimeä ole, vaan se periytyy useimmiten ensin isän ja sitten aviomiehen suvun miehiltä.
Kenen sukunimen haluaisit omaksesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen ylpeä omasta suvusta ja nimestä.:Ei tulisi mieleenkään alentua johonkin miehen sukunimeen. Harva mieskään suostuisi vaihtamaan omaansa. En ole kauppatavara
Alkuperäinen kirjoittaja Olen ylpeä omasta suvusta ja nimestä.:Ei tulisi mieleenkään alentua johonkin miehen sukunimeen. Harva mieskään suostuisi vaihtamaan omaansa. En ole kauppatavara
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oma-miehen
en halunnu luopua omasta, mutta halusin kuitenkin miehenkin nimen.![]()
ja siis oma on mun isän (ja äidin) sukunimi.
Näin.
Naisilla kun ei omaa sukunimeä ole, vaan se periytyy useimmiten ensin isän ja sitten aviomiehen suvun miehiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:isäsi?
äitisi?
vaarisi, mummosi...?
miehesi?
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:isäsi?
äitisi?
vaarisi, mummosi...?
miehesi?
Miksi?
Öö, eihän miehilläkään ole omaa sukunimeä. Periytyyhän sekin yleensä isältä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isän. Sehän on kuitenkin aina ollut mun nimeni.