Kenestä Petristä täällä aina kirjoitetaan välillä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marko-Petri on taas noussut väärällä jalallaan ylös sängystä.
Mäiske ja räyhä palstalla on sitä tuttua rummoilua ja ikääntyneiden naisten päähän potkimista. Eikö olisi viisaampaa ostaa 39,5 kilon possu ja kasvattaa siitä joulukinkku. Parempaa seuraa hänelle olisi eläimestä kuin tällä palstalla ilveilystään.

Tunnustan: minä aikanaan keksin tuolle vakipalstalaiselle varsin yksinkertaisen nimen. Sitten tässä taannoin joku keksi lisätä etuliiteen Marko.

Petri on siis monella tapaa katkeroitunut, luultavasti hyvin yksinäinen mieshenkilö, jolle ei ole ehkä jaettu elämän maaliviivoilla ihan hyviä kortteja. Kuka tietää, mutta jotakin hänenkin taustallaan on. Usein hän kirjoittaa täällä muita ivaillen ja taas toisia glorifioiden. Hirveän helposti tulee mieleen, että hän projisoi ja yrittää paikata jotakin, mitä ei itse saanut. Silti haukkuu mielellään kuvitteellisia henkilöitä "elämäntapatyöttömiksi", vaikka hän ei ilmiselvästi itse töitä tee.

Usein hän ihailee hieman kyseenalaisia henkilöitä, jotka ovat kuitenkin hänen silmissään saavuttaneet jotakin. Kuten presidentti Trumpia.

Tuli vastaan tämä varsin osuva artikkeli (ei ihan tuore), jossa pitkän uran tehnyt psykiatri arvioi Trumpin mielenmaisemaa ja syitä käytökseen.

Moni asia loksahtaa mielestäni paikoilleen (näin jonkin verran psykaa lukeneena).

Yhteistyössä