Kenet näistä pariskunnista haluaisit mieluiten Presidentinlinnan uusiksi asukkaiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuka on suosikkipariskuntasi näistä?

• Äänestäjiä yhteensä
    17
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845551:
Mitä vikaa persuissa on? Olin sunnuntain vastaisena yönä lähiöräkälässä kuuntelemassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta Universumin surkeimpia karaoke-esityksiä. Ja kyllä siitä porukasta ja niiden laulukörinöistä henki niin isänmaallisuus kuin perussuomalaisuuskin. Ja tässä maassa heitä on paljon, joten jos ja kun he vaaliuurnille krapuloistaan huolimatta jaksavat raahautua, niin se on selvä peli sitten. Kansa saa arvoisensa vallanpitäjät. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Huomaatko miten jokaisessa viestissä ivaat perussuomalaisia tavalla jos toisella. Sinä olet ehkä palstan suurin suvaitsematon luuseri.

Keittiönoita vaikuttaa jollain tapaa katkeralta. On kirjoittanut aiemminkin samansuuntaisia viestejä. Minua kiinnostaisi tietää millä tavalla hän kokee, ettei hänellä ole oikeutta elää Suomessa? Kuka sen on kieltänyt?

[QUOTE="vieras";24845251] Aika pinnallisia ovat suomalaiset, jos äänestävät ulkonäön perusteella.[/QUOTE]

Niinpä. Eiköhän siltä presidentiltä vaadita ensisijaisesti ihan jotakin muuta kuin edustavaa ulkonäköä... Jos ulkonäkö on tärkein kriteeri, kertoo se aika paljon äänestäjän järjenjuoksusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845551:
Mitä vikaa persuissa on? Olin sunnuntain vastaisena yönä lähiöräkälässä kuuntelemassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta Universumin surkeimpia karaoke-esityksiä. Ja kyllä siitä porukasta ja niiden laulukörinöistä henki niin isänmaallisuus kuin perussuomalaisuuskin. Ja tässä maassa heitä on paljon, joten jos ja kun he vaaliuurnille krapuloistaan huolimatta jaksavat raahautua, niin se on selvä peli sitten. Kansa saa arvoisensa vallanpitäjät. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Ja itsekin olit siellä lähiöräkälässä... Ehket loppujen lopuksi itsekään ole kovin kaukana "peruspersusta", luulet vain olevasi.

Itse en ole perussuomalainen, mutten käsitä, miksi yksi puolue on leimattu kaiken pahan aluksi ja juureksi. Mun mielestäni jokaisessa puolueessa on hyvät ja huonot puolensa. Perussuomalaisten vastustajat haukkuvat persuja rasisteiksi ja suvaitsemattomiksi, mutta itse tässä vihassaan tuntuvat olevan paljon suurempia rasisteja.
Tunnen monia perussuomalaisia äänestäneitä ihmisiä, jotka ovat erittäin fiksuja ja koulutettuja. On ihan turha laittaa kaikki persut työttömien ja juoppujen luusereiden kastiin.

Keittiönoidan kirjoituksesta voisi päätellä, ettei hän juurikaan arvosta isänmaallisuutta. Milloin siitä asiasta on tullut kirosana? Isänmaallisuus ei tarkoita samaa kuin rasismi ja suvaitsemattomuus. Mä itse olen hyvinkin isänmaallinen - ja salama mua päähän lyököön - vieläpä erittäin ylpeä siitä! ;)

Niinistölle ääni. Soini on älykäs, mutta perussuomalaisissa liikaa rasistisia punaniskoja minun makuun. Paavo Väyrynen...jos olisin keskustalainen niin taitaisin piilottaa jäsenkirjani (mies jonkan jutut kuulostavat "olen Jumalan valitsema seuraava tasavallan presidentti"- tyylisiltä...argh.) Paavo Lipponen on suurinpiirtein yhtä diplomaattinen esiintyjänä kuin sarvikuono shoppaamassa stokkan lasiosastolla. Haavisto ja Biaudet eivät muuten vaan vakuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845506:
En kuulu. Soini ja soinilaiset ajavat kristillisiä suvaitsemattomia arvoja ja minä en luonnonuskoisena ja kaikkea elollista kunnioittavana kuulu teidän porukkaan. Jos te tämän maan otatte vielä poliittisestikin haltuunne, niin mun paikkani ei ole enää täällä. Mutta kuten sanoin, ette te mua kaipaakaan. Ainoa, joka ehkä jää itkemään, on verottaja.

Jotain on nyt Keittiksen elämässä pielessä. :hug:

Yhteistyössä