V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Pitääks olla sellanen ketä ei oo viä tavannu?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kipinäisensäären
Uih :heart: Kuin tilauksesta
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä haluaisin tavata ainakin Tiskirätin ja kipinäinensäären, säärin, ei kun miten se taivutetaan. :$ Ja Jadalin.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kipinäisensäären
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä haluaisin tavata ainakin Tiskirätin ja kipinäinensäären, säärin, ei kun miten se taivutetaan. :$ Ja Jadalin.
Niin ja mä kanssa sut vaikken tiedä susta mitään![]()
Kato jännitystä elämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä haluaisin tavata ainakin Tiskirätin ja kipinäinensäären, säärin, ei kun miten se taivutetaan. :$ Ja Jadalin. Muoks. Ja Ranen tietysti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kipinäisensäären
Tsot tsot, etkös sä muista mitä me aikaisemmin puhuttiin tästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kipinäisensäären
Tsot tsot, etkös sä muista mitä me aikaisemmin puhuttiin tästä.![]()
Lupasitte jakaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Iih, mä unohdin sut :heart: Mä ajattelinkin, että nyt joku puuttui listasta, mutta sinähän se olit :hug: