Kenet voin haastaa oikeuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Tänään on perjantai 2.7.... jos on ollu viimevuoen ennustuksia :xmas:

Mä haastaisin pekka poudan

Oho! Kato mää olin niiiiiiin raivona, et meni päivätki jo sekasi!!!

Voisko ton Pekka Poudan tosiaan haastaa suoraan? Ku mua noi kaiken maailman yhtiöt ärsyttää ja pelottaa. Klopaalit firmat kusettaa pieniä ihmisiä, ja tuskin niitä saa edes oikeuteen teosta vastaamaan. Yksittäinen ihminen ois paljo helpompi.

Onks sil mitää väliä, et ykskää noist ennuksist ei tullu Poudalta? siis et mä oon kattonu aina ton nettiversion, mis ei kyl kukaa mitää lue tai viito, vaan suoraan näkyy se kartta.

Itseasiassa Pekkahan ois hyvä nyt jäljittää, eikös se oo kova hevi mies niin se varmaan ois hyvin hollilla tuolla kaisaniemen tuskassa... sinne vaan raipan kanssa ruoskimaan se että alkaa ennustukset osumaan oikeeseen
:xmas:

Pekka olikin just vähän aikaa sittten mun kanssa samassa ratikassa..

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Isäntä luottaa Maaseudun tulevaisuuden sääpalveluun, siks kun näkyy kellonaika koska alkaa sataa :D

En kai mä keskeltä Jyväskylää voi mihinkään Maaseudun tulevaisuuteen alkaa luottaa? :'(

Maaseudun tulevaisuus lupaa parempaa säätä, kun äänestää kepua.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Yksikään säätiedotus ei koskaan lupaa mitään, ne ovat ennusteita. Siksi ne eivät koskaan petä lupaustaan kun eivät lupaa mitään.

Sit siit kyl vois laittaa vähän näkyvämmät, selkeet varotustekstit jonneki! Sitä paitsi toi "tiedotus" antaa ymmärtää, että kyse on siis tiedotteesta = totta olevasta asiasta!

Yhteistyössä