Kengät 2-vuotiaalle?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Millaisia kevätsäihin sopivia kenkiä tein 2-vuotiaat käyttää?

Havahduin tänään siihen tosiasiaan, että oon unohtanut koko kenkäpolitiikan, ts. mein sällillä on sekä säähän että jalkaan edes kuta kuinkin passeleita kenkiä tasan kumpparit ja goretex-talvikengät :ashamed:.

Viimevuotiset ensiaskelkengät oli hyvät, ja jotakin sen tapaisia kunnon kävelykenkiä kaipaisin pojalle nytkin, mutta kaupoissa tuntuu olevan tarjolla tuota kokoa noin 26 olevan vain lenkkareita, juhlakenkiä ja sandaaleita.

Joo, lenkkarit ostetaan myös, mutta ei sellaisilla passaa lapsen pelkästään kulkea. Nyt siis vinkkejä kehiin (saa laittaa myös linkkejä ja kuvia).

KIITOS!

Meidänkin neiti on painunut gore-texeillään vielä. :D

Mutta, varreelliset nauhakengät ovat loistot hiekkalaatikko (yäk) leikkeihin. Ja toisina meillä on nahkalenkkarit, joissa muovikärjet (kestävät siis aamukosteudenkin) ja tietty helteille sitten sandaalit lisäksi. Niillä pitäisi kesä taas pärjätä...

Meillä on 3-vuotiaalla nahkakengät (tepsut), kahdet lenkkarit ja kumisaappaat. Yksivuotias käyttää nahkakenkiä ja kumisaappaita. Mun mielestä yhdet tukevat nahkakengät on hyvä olla, vaikka sitten lenkkareita enimmäkseen hiekkalaatikolla käyttäisi

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
K-Kenkä mainostaa hyvän ja tukevan näköisiä ensiaskelkenkiä kokoon 26 asti. Hintaa oli muistaakseni n. 50 euroa... Aattelin käydä tytölle huomenna katselemassa =)

Hei kiitti! Pitääpäs käydä kans... (ja ukko riehaantuu taas rahanmenosta, mut mä en anna periksi :D)

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Meidänkin neiti on painunut gore-texeillään vielä. :D

Mutta, varreelliset nauhakengät ovat loistot hiekkalaatikko (yäk) leikkeihin. Ja toisina meillä on nahkalenkkarit, joissa muovikärjet (kestävät siis aamukosteudenkin) ja tietty helteille sitten sandaalit lisäksi. Niillä pitäisi kesä taas pärjätä...

nahkalenkkarit, jossa muovikärjet? kerropa merkki ja hinta, kiinnostuin. Ja mistä ostit?

Yhteistyössä