Kengät ensi talveksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DaninÄippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DaninÄippä

Jäsen
10.11.2006
222
0
16
Uskaltaakohan ostaa alesta...Paljonkohan se jalka voi kasvaa kesän aikana? Nyt jalan koko on 23-24 ja kesällä poika täyttää 2. Eli minkä kokoisia jalkoja teidän noin 2,5 vuotiailla? Ajattelin että olisiko 26 sopiva?

Itse en kyl varmaan uskaltais ostaa valmiiks. Meillä tyttö 2,5 ja kengän koko on nyt 24, viime talvena kengät oli 22. Et jos samaa vauhtia kasvaa vielä, niin varmaan meilläki menis se 26 ens talvena.
Mikäs teillä oli viime talven koko? Suhteuta vähän siihen...

Tytölläni (1v2kk, isojalkainen) on talvikengät nyt kokoa 23. Oltais saatu halvalla laatukengät kokoa 26, mutten ottanut, kun ajattelin, että se ois liian iso koko vuoden päästä. AP:n lapsen jalan koko on tyttöni kanssa samaa luokkaa - olit siis ajatellut hankkia kokoa 26. Pitäisköhän mun sittenkin ottaa ne kengät?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 15:32 Suvinäippä kirjoitti:
Tytölläni (1v2kk, isojalkainen) on talvikengät nyt kokoa 23. Oltais saatu halvalla laatukengät kokoa 26, mutten ottanut, kun ajattelin, että se ois liian iso koko vuoden päästä. AP:n lapsen jalan koko on tyttöni kanssa samaa luokkaa - olit siis ajatellut hankkia kokoa 26. Pitäisköhän mun sittenkin ottaa ne kengät?

Ihan hyvin voit kokeilla, meillä tyttö tammikuussa 2v ja nyt ostettiin 25 ja niissä on kasvuvaraa se 1,5 cm että luulisi 26 menevän ainakin alkutalvesta. Meillä toivottavasti menee ensi syksystä, ovat coretexit.

Yhteistyössä