Kenkien viennistä suutarille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Viettekö kuinka usein ja millaisia kenkiä suutarille korjattavaksi? Viettekö myös ns. halpiskenkiä vai ostatteko mieluummin uudet? Tuli vain mieleen kun itselläni ovat kauniit kesäkengät menneet rikki, eivät ole maksaneet mitään maltaita, mutta eivät nyt ihan pelkkää kymppiäkään. Edullisemmaksi varmasti tulisi ostaa uudet mutta kun nuo ovat vaan niin kauniit, mukavat jalassa ja sopivat yhteen lähes minkä asun kanssa tahansa. Mulle on sitä paitsi aina ollut hankala löytää sopivia kenkiä koska jalkani on todella pieni, enkä kuitenkaan ihan viitsisi niitä lasten prinsessakenkiäkään ostaa:) Periaatteeni on myös aina se, että kannattaa mieluummin korjata vanhaa kuin ostaa uutta jos mahdollista. Eihän siinä kai mitään menetä jos käy kysymässä. Kävisitkö itse vastaavassa tilanteessa?

[QUOTE="minä";24077596]Itselläni olisi myös halpis korkkarit, joiden kantalaput on sökönä. Mitähän maksaa uusia suutarilla. Se sisusta kannassa on jotain metalliseosta.[/QUOTE]

Korkolappujen uusinta maksaa yleensä jotain 10-15 euroa.

Yhet talvikengät mulla oli tosi monta vuotta käytössä, niitä kävin välistä korjauttaan koska oli muuten hyvät ja pysy hyvinä ulkonäöltä ja voi sitä taivasta kuinka ihana niillä oli kävellä. Sitte kerran tarttu reissusta matkaan vielä paremmat ja en ennää ees tiä missä ne vanhat kengät on, jossaki varastossa kait...
Mut toki jos pyssyy halvempana ko uuet kengät se korjautus niin kannattaa. Vähän säästeliäisyyttä, omaa lompakkoa ja luontoa kohtaan.

Vein kerran naisten korkokontiot suutariin. Suutari oli juoponnäköinen viiksinaama. Seuraavalla viikolla hain kengät. Sateella huomasin niiden vuotavan ja kotona tutkittuani märkä olikin suutarin saapasseen masturboimaa siemennestettä. Sain varpaaseeni pahalaatuisen märkäruven.

Yhteistyössä