S
sdsffe
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kertok:onko tämä laulaja lepakko?
siksikö häntä täällä ylistetään?
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/846693?vartiainen_jenni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kertok:onko tämä laulaja lepakko?
siksikö häntä täällä ylistetään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*fap*fap*fap*fap*fap*
Alkuperäinen kirjoittaja palstan komein mies:http://www.youtube.com/watch?v=p2IQYsuscww
Ottaisin, panisin, kosisin, eläisin hänen orjanaan
Alkuperäinen kirjoittaja hot bunnyyy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*fap*fap*fap*fap*fap*
kertokaa mulle yksityiskohtaisesti selostaen että mitä tää tarkottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hot bunnyyy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*fap*fap*fap*fap*fap*
Se tarkoittaa käden liikuttamista peniksen ympärillä ylös-alas.
Alkuperäinen kirjoittaja mese?:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hot bunnyyy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*fap*fap*fap*fap*fap*
Se tarkoittaa käden liikuttamista peniksen ympärillä ylös-alas.
onx sul mese? saisko kuvii?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mun mielestä Jenni on toki hurjan kaunis, mutta se joku naiskokki on vielä kauniimpi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mun mielestä Jenni on toki hurjan kaunis, mutta se joku naiskokki on vielä kauniimpi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hirma:On klassisen kaunis kyyl
Alkuperäinen kirjoittaja polle:Mua jäi eilen mietityttämään, että onkohan kaikki Vartiaista kauniina pitävät naiset itsekin brunetteja.... ja jotain vappu pimiää ihannoi sitten homssuiset blondit?
Alkuperäinen kirjoittaja polle:Mua jäi eilen mietityttämään, että onkohan kaikki Vartiaista kauniina pitävät naiset itsekin brunetteja.... ja jotain vappu pimiää ihannoi sitten homssuiset blondit?
Alkuperäinen kirjoittaja kerto:Alkuperäinen kirjoittaja polle:Mua jäi eilen mietityttämään, että onkohan kaikki Vartiaista kauniina pitävät naiset itsekin brunetteja.... ja jotain vappu pimiää ihannoi sitten homssuiset blondit?
tai lesboja nämä jotka häntä ylistää