V
vierailija
Vieras
Onneksi Juhanin ja Sinikan lapsista edes tyttärestä tuli ihan täyspäinen.Elisa Aaltola on viherhörhö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi Juhanin ja Sinikan lapsista edes tyttärestä tuli ihan täyspäinen.Elisa Aaltola on viherhörhö.
Sinun mittapuulla A-luokan kapiainen on todellisuudessa Ö-mapin jämä. Minua naurattaa ikäihmisten romanssit.Juurikin näin. Lähisukulaisen A-luokan puoliso sai huikean uuden postin ja tietenkin ylennyksen. Hieno mies, olen tavannut montakin kertaa.
Vastauksesi kertoo kaiken sinusta ja sivistyksestäsi.Juurikin näin. Lähisukulaisen A-luokan puoliso sai huikean uuden postin ja tietenkin ylennyksen. Hieno mies, olen tavannut montakin kertaa.
Hyvä että tulkitsit oikein viestini. Miksi et enää laita pieruemoijia kuten yleensä? Onko A-luokan emoijisi loppuneet?Vastauksesi kertoo kaiken sinusta ja sivistyksestäsi.
Vastauksesi kertoo kaiken sinusta ja sivistyksestäsi.
Perustit oman ketjun mummon alushousutuskissasi.Olen erittäin isänmaallinen jo koulujakin on tullut käytyä ihan riittävästi. Mutta sinä typeryyksissäsi paljastit heti olevasi Suomea vihaava kommunisti![]()
Sairaan ihmisen sairasta tekstiä ylläVastauksesi kertoo kaiken sinusta ja sivistyksestäsi.
Olen erittäin isänmaallinen jo koulujakin on tullut käytyä ihan riittävästi. Mutta sinä typeryyksissäsi paljastit heti olevasi Suomea vihaava kommunisti![]()
Kadehtisit tulojani riitelijä. Mutta hyvää yötä nyt.Eli vain pakolliset..
Keneksiköhän minua luulet? Ei kuulu tapoihini mitkään alatyyliset ei emoijit eikä mitkään muutkaan.Hyvä että tulkitsit oikein viestini. Miksi et enää laita pieruemoijia kuten yleensä? Onko A-luokan emoijisi loppuneet?