KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jazzille pidetään peukkuja kovasti. Testailehan viikonloppuna uudelleen, vaikka mulla on kyllä sellainen etiäinen, että plussa sieltä pärähtää !! Hitsit, safiiri, sulle sama neuvo kuin Jazzille. Uusi testi parin päivän päästä. Onpas jännää....

Peetu kyseli vuodon pituutta kmn jälkeen. Mulla vuotoa tuoli 8 päivää. Ja ekat menkat 4 viikkoa kmn alkamisesta. Itsekin ihmettelin, kuinka pian keho 'palautui'.

Katzu, osta tarroja ja liimaile ne viikkojen päälle. tai hanki uusi kalenteri! Mulla ei onneksi ollut ensi vuoden kalenteria vielä käytössä. Mutta tämä uusi kalenteri on ollut hyvän tuurin kalenteri. Se alkoi joulukuun alusta eli siinä oli jo marraskuun loppukin. Kolmas merkintä oli iso M - tätin saapumisen kunniaksi. siihen sitten merkinnät seuraavasta oviksesta ja mahdollisista menkoista... Mutta ei niitäkään kovin pitkälle.

Bellamarian galluppiin... Lohtusyöjä olen... ja sen kyllä huomaa! pitäis liikkua enemmän, mutta kun muka ei ole aikaa...

Malttaakohan noi haamuilijat odottaa paria päivää?! Pikainen kurkistus pääkoppaan... Hmm. En kerro mitä näin :-)

Mä olen kans niitä, jotka ei syö suruun tms. Mä en välttämättä muista syödä. Ja musta tulee heti ruma, jos laihduin :-) Olen just sopivissa mitoissa, eikä yhtään kiloa pois.

Toi joululaulu Aavistus onkin muuten Kuoppamäen tekemä. Kävin vähän googlettamassa.

Tehis kp 28/40

Piti aloittaa uusi ketju, mutta en millään malttanut.

Huomenta siis rakkaat kanssasisaret!

Voi ei, Safiiri minkä menit tekemään. =) Voi meitä kärsimättömiä höpsöjä. Sä siis roikut siellä tarakalla kun mä huristelen metsässä mun käsistä karanneen mopon kaa. Yritä pysyä kyydissä, aika pomppusta on tämä matkanteko.

Mopon kyytiin taitaakin olla tunkua. Ahdasta tulee, joten ÄssÄ ja Ruusa: älkää tehkö samaa virhettä kuin me. =)

Metsään meni meikämamman selkärangan venytysharjoitukset... uusintatestin teen AIKAISINTAAN viikonloppuna, ehkä su. Hirttäkää mut jos mä intoudun sitä ennen edes vilkaisemaan testiä päin. Onneksi mulla ei (vielä....) ole niitä kaapissa odottamassa. Sopiiko että onnittelen itseäni ja Safiiria vasta kun me ollaan saatu ihan oikeat plussat? Ethän pahastu Safiiri? Mä olen suht positiivisin mielin, mutta pieni skeptikko yrittää kuitenkin nostaa päätään.

Peetu: hienoa että mieli alkaa jo paranemaan. Vuotoa mulla on tullut yleensä reilun viikon. Vuoto on ollut alkuun runsasta ja sitten se on lähtenyt siitä niukkenemaan. Yleensä kivutkin on aika kovat koska kohtu supistelee tyhjentyessään. Sun kannattais ehkä kyllä käydä tarkistuttamassa tilanne, ettei käy niin että kohtuun on jäänyt vielä raskausmateriaalia joka voisi aiheuttaa tulehduksen.

Katzu: höh että ne rv:t ovat siellä kalenterissa muistuttamassa, mutta toivotaan ja pidetään peukkuja että pääset pian merkkamaan uusia. Hienoa että sullakin on jo parempi fiilis. Kyllähän uudelleen plussaaminen on aina pelottava tilanne, ainakin mulla. Mutta onneksi sitä osaa sitten jossain vaiheessa olla onnellinen tilanteesta, ehkä sen ekan ultran jälkeen. Niin ja siihen kaavinnan jälkeiseen vuotoon en osaa oikeastaan mitään muuta sanoa kuin, että olen ymmärtänyt että vuoto on aika niukkaa sen toimenpiteen jälkeen.

Neitosellakin on jo parempi mieli, kiva juttu! Hyvä että olette Miiman kanssa kummatkin saaneet nukuttua paremmin.

Omppu: toivottavasti saat miehesi raahattua mukaan tutkimuksiin. Ennen kaikkea tietty toivon, että tutkimuksiin meneminen olisi siinä vaiheessa jo turha juttu ja olisit onnellisesti uudestaan raskaana! Meillä mies veti rajan siihen, että hän ei ryhdy mihinkään spermatutkimuksiin ja asiasta ei ole sen jälkeen keskusteltu. Miten ne miehet suhtautuu tohon niin herkkänahkaisesti. Eihän siitä tulisi mitään jos me suojeltais meidän tavaraa yhtä tarmokkaasti. Ja me joudutaan sentään säännöllisesti ronkittavaksi ja raskausaikana sitäkin enemmän.

Mulla on Ommpu muuten kolme ystävää raskaana ja kyllä se aina vähän kirpasee. Just sillä fiiliksellä, että munhan tässä piti hehkua sitä raskauden tuomaa onnea... tyhmää, I know, mutta mitäs sitä tunteileen voi. Onneksi nämäkin fiilikset laantuvat ajan myötä ja jossain vaiheessa sitä on aidosti onnellinen heidän puolestaan. Mutta täytyy tunnustaa että neuvola ja ultrakuulumiset kirpaisevat edelleen, vähän.

Tehis: miten liikuttava biisi. Mä voin kuvitella että olet ollut juhlissa tippa linssissä. Me varmaan tullaan miehen kanssa kummatkin vollottamaan eikoissa joulujuhlissa, sitten joskus. Hui, ei parane edes ajatella minkälainen näky meidän tyttö olisi tonttuna tai enkelinä laulamassa muiden lapsosten kanssa. Sniif.

Bellamariia: hyvä, hyvä että vuotoa ei enää tule. Mulla oli silloin sen onnistuneen raskauden alussa kans vuotoa ja sitä tuli aika reippaasti. Kivut olivat myös tosi kovat, joten automaattisesti pelkäsin pahinta. Toivotaan että kaikki jatkuisi hyvin. Onko sulla jo tarkistusultra varattuna?

Bellamariian gallupiin joudun vastaamaan että tunnesyöppö olen ja sen kyllä huomaa. Joulun suhteen ei ole siis mitään hätää kun mahalaukkua on jo entuudestaan venytetty tarpeeksi. =) Ainoa ongelma on tietty sitten kun (jos) tässä ollaan raskaana, että miten selitän kun herkkuni graavikalat ja mäti eivät maistu. No, sitä ehdin miettiä vielä ensi viikolla.

Kapris: kiva kun et ole enää maassa. Iloista mieltä toivotan!

No, taas olen sepustanut pitkät rimpsut.... eli eiku hommiin. Niin, pitihän mun vielä sitää pömppöä omaa napaa sen verran kommentoida, että kun hieman yritin laskeskella kiertoa siitä oletetusta oviksesta, niin menkkojen pitäisi alkaa tänään. Mitään merkkejä siitä ei vielä ole. Toivottavasti ei tulekaan!

Terkkuja kaikille ja mukavaa päivää!

Huomenta naiset!

Noihin kyselyihin ja galluppeihin, niin mulla vuoto kesti myös tuon 8pvä
km todettiin 7+3 vuodon takia.
ja seuraava tädin vierailua joidun odottelemaan melkein 8 pitkää vk...

ja syömisestä, niin taidan olla vähän molempia. joskus syön suruun (silloin yleensä pienenpi murhe) ja joskus olen pitkään syömättä kun joku asia painaa. Silloin kun vielä poltin (ennen ekaa + ) niin tupakkaa meni hirveesti surun aikaan ja ruokaa ei, mut nyt kun tuosta paheesta on päässyt, niin ruualla kyllä olen sitä syöpäkäärylettä korvannut...

nyt on siis (uskoisin) 4 ++ tullut tähän ketjuun joulukuun aikana =)
siis TI!, Jazz, Bellamariia ja Safiiri... =)

Onkos meitä muita jouluviikon jännääjiä kuin minä ja Senora?

Mitenkäs Ässä ja Ruusa? Mitkä teidän olot on?

Niin, tuosta joulujuhlissa herkistymistä vielä sananen tai kaksi.
Se on kyllä jännä, että se on aina yhtä liikuttavaa, siihen ei koskaan totu.
Yhdistelmä lapset laulaa, kirkko ja koskettavat joululaulut, sniif. Eikä tarvita näitä kaikkia edes :-)
Ikuisesti muistan just esikoisen ekat kevätjuhlat, kun hän oli hetken päiväkodissa ennen kakkosen syntymää. Linnan muurina prinsessa Ruususessa ja tämä äiti kyynelehti siitäkin :-D

Täällä jännäillään siis vasta joulun ja uuden vuoden välissä. Ja testiä en tee ennen ensi vuotta :-)

Tehis kp 28/40

Voi jestas, lapset tuolla just laulaa tota Aavistusta ja yritin mennä mukaan laulamaan. En pysty yhtään tuota biisiä, voi hitsi. Siinä on niin kaunis melodiaki, sniif sniif. Joku hormonimyrsky näin oviksen kunniaksi vissiin :-D

Jazz kyselit ultrasta, ensi torstaina. Mä yritin pyristellä vastaan (viikkoja on tuolloin 5 + 9) Lääkäri sanoi, että varmasti tiedetään silloin, onko tuon pussin sisällä elämää. Kysyin että ihanko totta, koska mun mielestä viimeksi mulle sitten taas sanottiin että varmuudella sydämensyke näkyis lähempänä 7 viikkoa. Jos jollakin täällä parempaa tietoa, niin valaiskaa?

Vuodoista sen verran, että kaavinnan jälkeen (rv 7+ jotain) vuotoa kesti 2 pv. Ekat kunnon menkat alkoi 8 viikon kuluttua, ja silloinkin avustettiin lääkkein. Niin ja seuraavat alkoivat 22 päivää myöhemmin (kesti 10 päivää), jonka jälkeen tein + testin.Sitä tässä pelolla odotellaan..

2 uusintatestaajaa (safiiri, jazz) viikonlopulle sekä eikös Ässä ja Ruusa testaile myös..??? ++++++++++++++++++++++++!!!!!!!!!

Taisin tehdä uuden ennätyksen... puoli tuntia pois elleistä ja sivullinen tullut taas tekstiä...
kiva muuten huomata että peetu ja katzu ovat jo paremmilla mielin.
Mä en varmaan ois kans pysytny seuraamaan tuota tehiksen luokan esitystä ilman kyyneliä. Vai kuoppamäkeä, pitäisköhän toivoa Puhelinlangoilta tuota kappaletta. En ny muista kuulleeni... ? ja google on muuten aikas hyvä keksintö.

ja mä taisin tehdä uuden ennätyksen tolla 5+9 rv.
Okei, ymmärsitte että tarkoitin tietty 5 + 6. Se on tua hiton pomo, joka häiritsee mua erilaisilla työpyynnöillä(mokomakin) koko ajan..=)

Bellamariia: niin, mä olen kans käsittänyt että sykkeen saa näkyviin vasta myöhemmillä viikoilla. Mutta kyllä ultratessa lekuri osaa sanoa, että onko tapahtunut kehitystä sitten viime ultrauksen. Tsemppiä!

Minäkään en olisi voinut seurata lasten joulujuhlaa kyynelehtimättä. Äitikin laittoi juuri mailia mulle ja kertoi olleensa eilen ystävänsä lapsenlapsen kuoron joulukonsertissa. He eivät voineet katsoa toisiaan etteivät olisi purskahtaneet itkemään. Voi meitä naisia.

En ole muuten kuullut tuota Aavistus-laulua. Täytyy yrittää olla kuulolla kun joululauluja lauletaan, jos vaikka se soitettaisiin.

Päivän jatkoja!

bellamariialle:
rv6+0 pitäis sykkeen näkyä. mutta eihän tuota rv:tä voi varmuudella sanoa muutakuin silloin kun on esim. inssi tehty tmv hoito. Tai on oviksen bongannu tikulla... mutta kyllä mielestäni ois parempi laittaa vähän pidemmälle tuota ultraa... kun ei tiedä ovista tarkkaan...
Itse ainakin haluaisin mennä 6+jotain sinne ultraan... ai mut siin tulee joulupyhät..
no, siirtää sit sinne tapaninpäivän jälkeiseen keskiviikkoon. Silloin ainakin varmana näät sykkeen.

Ohhoh.... täällähän riittää piinattavaa : ) +++++++++++++

testit tosiaankin tuntuvat huutelevan tuolta kaapista. No eilen piti sitten avata yksi ja lukea käyttööohjeita (uskoo ken tahtoo). No kilttinä tyttönä laitoin paketin takaisin lääkekaappiin ja vessn ovan kiinni. Että mokomatkin viitsivät noin pientä ihmistä kiusata... malttia, malttia ja malttia... ensi viikolla sitten aikaisintaan ; )

Mulla vuotoa kesti kaikkiaan n. 2,5 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen rv 12+3 jälkeen. Ensimmäisinä päivinä tuli enemmän vuotoa, mutta aika äkkiä se muuttui tuhruiluksi. Vuodon loppumisen jälkeen rtesti näytti vielä + ja negaa sitten 4 vkoa km.

Vielä halaukset kaikille!

Ruusa

Apua eihän teidä juttujen perässä meinaa pysyä millään...huomenta vaan kaikille! Täällähän on malttamattomia testailijoita oikein urakalla :) onhan meillä jännät paikat viikonloppuna! Peukutan peukut kipeinä teidän kaikkien puolesta!

Kiva kuulla, että Neitokaisella ja Peetulla on jo hieman parempi mieli. Katzu se kyseli kaavinnan jälkeistä vuotoa; mulla kesti kuusi päivää, alussa tuli vähän enemmän ja lopussa ihan vain tuhrua. Minä kyllä koin kanssa, että toivuin kaavinnasta fyysisesti hyvin. Minulla ei ollut paljon mitään kipuja ja tosiaan vuotokaan ei ollut mitään ihmeellistä. Minulla on itse asiassa olleet keskenmenojen jälkeiset menkat paljon kivuliaammat kuin se km:n jälkeinen vuoto. Ja Katzu kyseli vielä sitä, jännittääkö uusi keskenmeno. Kyllä osittain jännittää, mutta sekin on tässä kuukausien kuluessa vähentynyt. En tiedä sitten, jos plussaisin. Luultavasti jännittäisin ihan sikana. Mutta tällä hetkellä kaikki jännittämiset ja energia ovat suuntautuneet minulla siihen, että kuinka kauan täytyy vielä odottaa, ennen kuin tulen uudelleen raskaaksi. Minulla oli kaavinta syyskuun ensimmäisinä päivinä, joten siitä on jo yli kolme kuukautta.

Omppu; sitähän minäkin yritän tässä hokea, että kyllä se vielä meilläkin onnistuu. Toivottavasti saat miehesi mukaan tutkimuksiin. Oletteko kuinka kauan yrittäneet toista ennen tätä km:a? Meillä jonkinlaiset tutkimukset tulee aiheelliseksi ensi keväänä, jos sitä tärppiä ei tässä ala kuulua. Olen jo käynyt "salaaa" lukemassa eri lapsettomuusklinikoiden sivuja netistä. Minä täytän 35 ensi vuonna ja mies on pari vuotta vanhempi, joten en halua odottaa yhtään ylimääräistä. Miehelle olen myös asiasta jo kertonut ja sanonut, että yksi ensimmäisistä toimenpiteistä on sittenn spermatestit. Kyllä hän sanoi olevansa valmis. Olen huomannut, että mieheni on selvästi pehmennyt tämän km:n jälkeen, ei todellakaan enää pidä itsestään selvänä, että lapsia vaan syntyy.

Huolimatta hieman tästä synkistelystä, en ole suinkaan toivoa menettänyt :) Pari kolme kiertoa aiotaan yrittää täysillä ja tikutan ovulaatioita ja jos ei vieläkään tulosta, aion käydä ensin omalla gynelläni ja vasta sen jälkeen mietitään tilanteen vakavuutta. Ai niin eilen tein elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin. Ei tullut yhtään mitään näkyviin (paitsi kontrolliviiva).

Bellamaarialle hirveästi lämpimiä ajatuksia! Oikeasti toivon, että kaikki kääntyy parhain päin.

Tuuli kp 11/jotain

Tuo Bellamaarian tilanne on kyllä ahdistava. Kovasti voimahaleja täältä! Toivotaan toivotaan...

Niin siis Senora, oli kyse tosiaan omien lasten joulujuhlasta.
Töissä mulla ei ole tuota liikkuttumisongelmaa. Siellä on rooli viihdyttää ja hoitaa homma kotiin. Olen tyytyväinen, kun näen äitien ja isien silmäkulmissa kimalteita, silloin on homma hoidettu hyvin :-) Mutta toi sitten kostautuu omien lasten juhlissa! Hassua, mutta näin se vaan menee.
Joskus itse kun etukäteen treenailee jollekin sukulaiselle tai ystävälle jotain ohjelmanumeroa, niin harjotuksissa meinaa olla vaikeata. Mutta kun h-hetki koittaa ja ottaa sen viihdyttäjän roolin, onnistuu ihan hyvin.
Omien lasten ristiäisissä ei vaan ole vielä pystynyt mihinkään suoritukseen, ei ole voinut edes yrittää. Ja meillä myös isäntä samaa märylaukkuporukkaa :-D

Yes, sain jo Aavistuksen tuossa soinnutettua ja pystyin jopa laulamaan!
Joku hormonihumala kyllä täällä on, kun meinaa koko ajan itkettää. Eikä vielä oireita ainakaan voi olla :-)

Tehi kp 28/40

Heissan pikaisesti.

Kyllä nyt juilii ja polttelee mahaa siihen malliin, että taidan kyllä lyödä hanskat tiskiin ja lopettaa haaveilut tän kierron osalta. Vielä ei kyllä näy mitään punaista, mutta tuntuu vahvasti siltä että kyllä se täti sieltä hyökkää.

Ja nyt otat Jazz ne hanskat takaisin ja pidät tiukasti kädessä. Ei niitä nyt noin vain viskota!!! Menkkakipuilut kuuluvat hyvinkin myös alkuraskauden oireisiin, kuten Jazz hyvin tiedät itsekin :-)

Mullahan kävi tuossa viime kierrossa (ensimmäinen km:n) jälkeen niin, että menkat tuli mitään varottamatta. Ei tissikipuja, ei vatsakipuja, ei mitään. Raskautumisesta olin kans sillon aivan varma, oireet oli niin vahvat, etten sellasta ollu kokenut kuin neljää kertaa aiemmin ;-) Joskus tulee yllätyksiä. Sitä odotellessa, Jazz :-) Siis tietenkin päinvastaista kuin mulla kävi!

Mites Safiiri? Uutta testiä?

Hanskat on takas käsissä. Kiitos Tehis tsemppauksesta! Sitä tässä tarvitaan. Tuo itsesuojeluvaisto toimii vähän liian tehokkaasti...

Mullakin on menkat viime kierroissa vaan tulleet puun takaa, jos nyt tuhrua ei lasketa. Mutta ilman mitään menkkakipuja tai muuta. Ei, nyt mä valehtelen, oli mulla tissit viimeksi kipeet. Mutta tosiaan ilman mitään sen kummempia menkkaoireita.

Onko teillä muilla muuten valkkarivuoto lisääntynyt ennen menkkoja?

laita jazz vielä hanskat kii hakaneulalla niin pysyvät...

varovaisia kurkkauksia tuonne toiselle puolelle, joskos sinne pääsisi. Milloin muuten olis mahdollista eka kerran r-testissä näkyä + -tulos, jos ovis oli ti? Älyttömän turvonnut olo...

Jazz, mulla nipistelee alavatsaa kans. Mutta jotenki on sellanen olo, että viiva vahvistuu. Ei nimittäin oo koskaan, koskaan tullu haamua kaveriksi, vaikka oon tiiraillu negatestiä pitkin iltaa. Nyt vaan hirveä pelko päällä, pysyykö mukana.

Eikös jotku testit joillaki näytä plussan kymmenn päivää oviksesta? Tämä siis Senoralle.

Mää aion sinnillä olla testaamatta sunnuntaihin asti. Sitte jos lorottais aamupissin talteen ja tuikkais tikun purkkiin. En kyllä uskalla tulosta lukea. Parku pääsee aikamoinen, jos toista viivaa ei tuukkaan.

Safiiri kp 28/28

Jazz tosiaan ei saa vielä luovuttaa :)

Joo Senora oltiin käyty samassa ex-kermittien ketjussa kurkkimassa. Vaikka mulla ei kyllä ole vielä valitettavasti pitkään aikaan asiaa sinne; ei pyöristy maha muusta kuin suklaasta nykyään... täytyy ottaa pudotetut kilot takaisin :), minä olen laihtunut km:n jälkeen 7 kiloa. Ei sen puoleen, ettei olis ollut varaa niitä kiloja menettääkin...Niin siis, kun Kauris oli tosi rohkaiseva ja kertoi omasta vaikeasta taipaleestaan ja sekaisesta kierrostaan täällä, niin päätin käydä vähän "vakoilemassa" heidän kuulumisiaan.

Nyt toivottelen viikonlopun alkuja kaikille!

Älähän nyt Jazz luovuta kesken kaiken! Ja Safiirille samat sanat. Nimenomaan, nuo menkkakipufiiliksethän kuuluu asiaan. Itellä ei niitä juuri tästä keskenmenneestä ollutkaan, ja se oli yks iso syy, etten luottanut homman onnistumiseen. Esikoisesta oli meinaan ihan törkeet kivut.

Bellamarialle paljon voimia ja jaksamista ultraa odotellessa. Ja siis se mun tutkimushomma on ihan lapsettomuustutkintaa. Mä olen nyt vuoden päivät pistänyt merkille mun lyhyen luteaalivaiheen ja siinäpä lienee suurin syy tärppäämättömyyteen. Tuo keskenmennyt tärppi saatiin aikaan Lugeilla, ekasta lugekierrosta. Vakavissaan ollaan yritetty kuitenkin "vasta" huhtikuulta ja alkusyksystä lähdin apua hakemaan, kun tiestin ton luteaalivaiheongelmani. Terkkarin puolelta ei apua herunut, vain lähete tutkimuksiin, joissa tosiaan tutkitaan myös miehen sperma. Ja Jazzille, tämä on se kynnys varmasti munkin mieheni kohdalla. Eilen viimeks nauroi, että hänen spermansa on huippulaatua, sitä ei tutkia tarvitse. No, voi hyvinkin olla, mutta mitäs tossa menettää vaikka tutkittaiskin. Pehmittely jatkuu siis siltä osin..Niin siis halusin toisen mielipiteen, ja hakeuduin yksityisgynelle, jolta sain luget. En halunnut uskoa, että muka mitään ei voida tehdä näin selkeelle ongelmalle ilman, että pitää käynnistää massiiviset tutkimukset heti kättelyssä.

Mulla näytti r-testi plussaa 8 päivää oviksesta. Tai siis: tein positiivisen o-testin sunnuntaina ja varmaan tiistaina on sit jotain tapahtunut ja siitä seuraavan viikon keskiviikkona tuli siis se yllärihaamujenhaamu. Ja Aconin kympillä. Ja sitten taas, samoilla testeillä, juuri plussannut ystäväni sai plussan vasta 16 vrk positiivisesta o-testistä, 4 päivää aiemmin negan testattuaan. Ja haamu oli vielä tuolloinkin, eilen jo vahvempi. Että kyllä se kai ihan yksilöstä on kiinni, kenen hormonit mitenkin nousee.

Haleja kaikille, jatkan hoitovapaapäivän viettämistä pojan kanssa :)

Juu, Senoralle, herkimmät näyttää sen 10vrk hedelmöittymisestä. Mutta minä en edelleenkään suosittele sitä tekemään ;-) Laita mopo piiloon jo valmiiksi!

Jazz kyseli ihanaisista eritteistä. Mulla ainakin ennen menkkoja lisääntyy valkkari, mut sit ihan viime metreillä tulee kuiva päivä tai pari.
Täälläkin ihmetellään eritteitä :-) Mulla taasen pitäis olla se oviksen jälkeinen kuiva kausi, mutta valuu ihan solkenaan kirkasta litkua, ihanaa... Ei pitäis isännän eritteitäkään nyt noin paljon sentään olla.

Tehis kp 28/40

Nääh, sieltä se saamarin täti kurvas... kulman takaa ja salakavalasti. Että seuraavaa kiertoa ajatelle alotan kirveen terottelun näin hyvissä ajoin. Parempaa onnea muille jännääjille.

Niin ja tänään kuulin että yks kaveri odottaa... nyt siis 3 kaveria raskaana, meinaa syödä naista...

ÄssÄ kp 1/ 27-29

Kyllä nyt kirves on kaivossa. Kamalin päiväni ikinä. Aamulla oli vielä suhteellisen ok olo ja sitten alkoi se helvetti. Kipuaallot vyöryi yli, jotka sai mut oksentamaan. Päässä pyöri ja silmissä mustui. Seiniä pitkin kävelin että pääsin vessaan. Kaikki oli yltäpäältä veressä, sukkia myöten. Sain sanottua pomolle, että mun pitää päästä kotiin. Tämä katseli järkyttyneenä ja lähti viemään mua kotiin (mulla on ihana pomo)..koko matkan tämä siunaili, että olisit sanonut, miksi nyt tulit töihin...Haki mulle vielä jaffaa ja kiinalaisesta ruokaa "että lepäilet ja sitten sulla on ruoka valmiina tytölle"

Nyt olen vaan maannut, ottanut kipulääkettä ja vaihtanut sidettä 15 minuutin välein. Vuoto on tosi rajua ja kipua on. Aika tyhjä ja raskas olo on, vaikka en uskonutkaan tähän missään vaiheessa.

Onnistutaanko me ikinä? Mussa on pakko olla joku vika.Anteeksi, tää viesti oli nyt täysin sitä kuuluisaa omaa napaa.
Toivottelen muille +++++++++++++++++++