Kerran lipsautettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitihöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
haluan todellakin unohtaa, mutta halusin sitä ennen tietää että olisitteko te jättäneet mieheni tässä tilanteessa kun hän olisi mumissut tuon sanan kostona minulle..? (tai siis teille jos oisitte mun tilanteessa) että onko mulla ees perjaatteessa oikeutta syyllistää ku ite ALOTIN ja loukkasin.

Alkuperäinen kirjoittaja hoohoho:
meinaa alkaa itkettään? siis ei vi**u, oletteko kumpikaan täysjärkisiä?

Jumankauta se katuu sitä mitä se sano?! onko siinä susta jotain outoa :o sitä itkettää ku se on loukannu ihmistä jota se rakastaa ylikaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja neitinöpö:
haluan todellakin unohtaa, mutta halusin sitä ennen tietää että olisitteko te jättäneet mieheni tässä tilanteessa kun hän olisi mumissut tuon sanan kostona minulle..? (tai siis teille jos oisitte mun tilanteessa) että onko mulla ees perjaatteessa oikeutta syyllistää ku ite ALOTIN ja loukkasin.

Sun on myöhästä miettiä olisitko jättänyt miehesi 2 vuotta sitten. Et jättänyt. Nyt sinun on kasvettava aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:

Jumankauta se katuu sitä mitä se sano?! onko siinä susta jotain outoa :o sitä itkettää ku se on loukannu ihmistä jota se rakastaa ylikaiken.

Jos kahden vuoden takaista mumisua pitää märistä niin teitähän on sitten kaks akkaa !!Joten älä ainakaan muuta yhteen

rouvahöpö, tiedän. Mutta haluan vain tietää että teinkö ns "huonon ratkaisun" vai toiminko ihan niinkun pitääki eli unohtaa ja jatkaa.. ja se että toimiko kumpikin väärin vai tekikö toinen pahemmin? tykkään analysoida tilanteita.

rouvahöpö, tiedän. Mutta haluan vain tietää että teinkö ns "huonon ratkaisun" vai toiminko ihan niinkun pitääki eli unohtaa ja jatkaa.. ja se että toimiko kumpikin väärin vai tekikö toinen pahemmin? tykkään analysoida tilanteita.

Sä oot junnannu paikallas kaks vuotta ku samaa mumisua vielä täälä märiset!

eli sinun mielestäsi asiaa ei tarvitsisi enään koskaan käsitellä koska sillä ei ole merkitystä.. eikä mies toiminut yhtään sen vääremmin kuin minä?

voiko sanoa että olemme tasoissa, minä loukkasin eka mies kosti?= tasoissa? vai oliko todella toisen loukkaus pahempi?

eli sinun mielestäsi asiaa ei tarvitsisi enään koskaan käsitellä koska sillä ei ole merkitystä.. eikä mies toiminut yhtään sen vääremmin kuin minä?

voiko sanoa että olemme tasoissa, minä loukkasin eka mies kosti?= tasoissa? vai oliko todella toisen loukkaus pahempi?

voi typerys sua..sääliksi käy

niinkun aikasemmin sanoin= ollaan tosi onnellisia, tää ei oo koskaan toistunut. Mies ei muuten loukkaa/hauku.. ja tämä tilanne tuli VASTA mieleeni.. se unohtui aikaisemmin, yksi ilta se vain jotenkin tupsahti että niinjoo sillon kun olin ylä-asteella tapahtui näin.

niinkun aikasemmin sanoin= ollaan tosi onnellisia, tää ei oo koskaan toistunut. Mies ei muuten loukkaa/hauku.. ja tämä tilanne tuli VASTA mieleeni.. se unohtui aikaisemmin, yksi ilta se vain jotenkin tupsahti että niinjoo sillon kun olin ylä-asteella tapahtui näin.

taidat olla sielä ylä-asteella vieläki

voi= kiitos viestistäsi.. siinä tulikin se minkä halusin todella kuulla..
Harmittaa kun täällä takerrutaan siihen mitä MIES sanoi. puhutaan kuinka huoraksi sanominen satuttaa eikä sitä voi koskaan unohtaa. Mutta minäkö en sanonut pahasti miehelle ja senkö voi unohtaa tosta noin vaan?
Missäköhän tosiaan se tasa-arvo on.. miehelle ei ole huora vastaavaa sanaa mutta eiköhän se aika kovasti oo ärsyttänyt/loukannut kun on noin kovasti loukannut takasin. ja kun edellisenä päivänä olin juuri puhunut että jätän sen jos se ikinä sanois niin.

No voi älyn riemuvoitto. Lähes jokainen tässä ketjun alussa oli sitä mieltä, että SUN toiminta ja kahden vuoden jälkeen muistuttelu ei ole fiksua. Miten ihmeessä sä käännät sen niin, että muiden mielestä sulla on paska mies?

Mutta kaksi vuotta vanhan tilanteen analysoiminen on hyödytöntä. Miehesi pyysi anteeksi jos ymmärsin oikein, miksi ihmeessä siis tartut vielä asiaan?

Jos on ongelmia parisuhteessa ja loukkaannutaan jostain niin kyllä ne asiat pitää puhua halki, mielummin ihan samantien tai viimeestään parin viikon sisällä. Ei ole mitään järkeä takertua moisiin sanomisiin kahdeksi vuodeksi, etenkin kun itsekin käyttäydyit todella raukkamaisesti vertaamalla miestäsi eksään.

mm olisinki.

Tää on tosi rasittavaa ku heitätte tollasia vittuilu kommentteja. miksei kukaan voi vaan sanoa suoraan: TEINKÖ virheen kun jatkoin seurustelua, olisitteko TE eronneet minun tilanteessani.. ja oletteko oikeasti sitä mieltä että miehen loukkaus oli suurempi?
miksei kukaan voi noihin vastata :D

Kai sä nyt itse tiedät teitkö huonon ratkaisun silloin 2 vuotta sitten! Ja kuka sen sanoo miten pitää toimia tuollaisessa tilanteessa, katsos ihmiset on erilaisia. Jollekulle toi olisi ollut liian paha loukkaus ja olisi miehen jättänyt, toinen kohauttaa olkiaan eikä ajattele asiaa sen enempää.

Miksi sun pitäisi päästä miehen kanssa tasoihin? Vaikuttaa melkoiselta teinimeiningiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja MM:
metsänpeitto: no "ex" ja "ex" se oli juuri ennen meidän juttua. ollaan oltu exän kans paljo jälkeenpäin tekemisissä. muru on tosi mustis siitä.
Mietin vaan että teinkö virheen ku annoin anteeks? oiskohan kukaa muu ees antanu..

ennemminkii sinä olisit anteeksi pyynnön velkaa!!!!

Niin just. Tää vois tosiaan olla provo. Mutta taitaa olla kuitenkin jonkun teinin hengentuotoksia oikeestikin...

Se on aika helvetin outoa, että sä itse syyllistät sitä siitä mitä se sanoi vastaukseksi sun vittuiluun kaksi vuotta aikaisemmin :| Ja sitten itket täällä, että pitäiskö unohtaa ja olla muistuttamatta. Joo, pitäis.

Olenko mä ainoa, jonka mielestä tää muistuttaa tosi paljon sitä Vauvamasu2kk tms?

Alkuperäinen kirjoittaja no tota:

Mutta kaksi vuotta vanhan tilanteen analysoiminen on hyödytöntä. Miehesi pyysi anteeksi jos ymmärsin oikein, miksi ihmeessä siis tartut vielä asiaan?

Jos on ongelmia parisuhteessa ja loukkaannutaan jostain niin kyllä ne asiat pitää puhua halki, mielummin ihan samantien tai viimeestään parin viikon sisällä. Ei ole mitään järkeä takertua moisiin sanomisiin kahdeksi vuodeksi, etenkin kun itsekin käyttäydyit todella raukkamaisesti vertaamalla miestäsi eksään.

Sinäkin SELKEÄSTI sanot tässä että minä käyttäydyin raukkamaisesti.. mutta selkeästi olet sitä mieltä että mieheni käyttäytyi vielä raukkamaisemmin kuin minä.

mm olisinki.

Tää on tosi rasittavaa ku heitätte tollasia vittuilu kommentteja. miksei kukaan voi vaan sanoa suoraan: TEINKÖ virheen kun jatkoin seurustelua, olisitteko TE eronneet minun tilanteessani.. ja oletteko oikeasti sitä mieltä että miehen loukkaus oli suurempi?

Sun loukkaus oli suurempi. Ja en, en tod. olisi lopettanut seurustelua tollasen takia.

mm olisinki.

Teit virheen siinä, että syyllistät sun kumppania jostain vittuilusta, vaikka itse olet ollut ihan tasan yhtä paha.

Seurustelun jatkaminen taisi olla virhe, ei siksi mitä mies sanoi vaan siksi, että sinä käytät 2 vuotta aikaisemmin sanottua asiaa miestä vastaan ja syyllistät siitä, vaikka itse ole käyttäytynyt vähintään yhtä ala-arvoisesti silloin riidan yhteydessä.

Miehesi saisi kasvattaa selkärangan, ja sinä saisit opetella kunnioittamaan häntä, kasvamaan aikuiseksi ja unohtamaan.

Yhteistyössä