Eli meillä on miehen kanssa sellanen tilanne, että viime ajat on ollut minulle tosi vaikeita. En tiiä enää ees, että haluanko jatkaa tätä yhteiseloa, kun tuntuu, etten saa tästä mitään. Miehelle oon monta kertaa jo aiemmin sanonut mikä mättää, mutta ei sillä oo ollut mitään vaikutusta. Mies ei kerta kaikkiaan ymmärrä, että mulla ei oo hyvä olla. Eilen illalla mies sitten (taas) teki jotain sellasta mikä loukkasi minua, mutta ei hän sitä itse ymmärrä, kun ajattelee asiat niin miehiseltä kantilta.
No, tänään meillä on hääpäivä, jota mies ei tietenkään muista. Mutta pitäisikö minun muistaa? Yks meidän ongelmista on just, se että toisesta on tullut itsestäänselvyys, jota ei tarvitse huomioida
Niin pitäskö minun nyt sitten tehdä vielä viimeinen yritys, vai annanko olla? Ja jos mie jotain järkkään, niin mitä se voisi olla? Ihan vaan iltakahvit leivoksen kera vai jokin lahja?
No, tänään meillä on hääpäivä, jota mies ei tietenkään muista. Mutta pitäisikö minun muistaa? Yks meidän ongelmista on just, se että toisesta on tullut itsestäänselvyys, jota ei tarvitse huomioida