Kerrankin aito muotiblogi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen haeskellut netistä aikuisten (eli kolmekymppisten ja yli) naisten pitämiä muotiblogeja, mutta kaikki tuntuu olevan parikymppisten teinityttöjen toisiaan kopioivia tekeleitä. Nyt törmäsin vihdoinkin ihanaan blogiin, joka todella inspiroi! Tyylikkäitä asuja ja paljon myös vintagea:

http://anotherfabday.blogspot.com/

Muita blogivinkkejä?

Jotenkin särähti korvaan tuo että aikuiset naiset = 30+. :( Olen tosin aika tottunut jo tuohon nuorten naisten ylenkatsomiseen, sitähän teidän ikäiset harrastaa julkisestikin.

Alkuperäinen kirjoittaja huooooooh:
Jotenkin särähti korvaan tuo että aikuiset naiset = 30+. :( Olen tosin aika tottunut jo tuohon nuorten naisten ylenkatsomiseen, sitähän teidän ikäiset harrastaa julkisestikin.

No kyllä se nyt vaan on eri asia olla 30+ kuin joku 18-22. Usein sen ikäiset on aika eksyksissä tyyliinsä kanssa ja sen kanssa mikä sopii jne, vaikka he itse sillä hetkellä kuvittelisivatkin olevansa "muodoin huipulla" ja niiiiiiin aikuista.

Alkuperäinen kirjoittaja huooooooh:

Kunhan tuut tähän ap:n nimittämään "aikuiseen" ikään, niin huomaat, miten se katsantokanta vaan vanhetessa muuttuu...

Äkkiseltään katsottuna noita kuvia nuo vaatteet kuuluu ihan samaan kastiin "nuoriso"vaatteiden kanssa. "Muka" erillaista ja hienoa. Tekeekö se noista samankaltaisista vaatteista tosiaan huomattavasti parempia siksi että niitä esittelee +30 nainen? :)

Valitettavasti olen huomannut, että 30+ ikäisenä vartalon muodot ovat jo ihan toista kuin 20+, myös käyttökohteet ja tarpeet ovat vähän muuttuneet.

Kyllä olin erilainen opiskelijana kuin nyt, tiettyä kateellisuutta kaihoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Äkkiseltään katsottuna noita kuvia nuo vaatteet kuuluu ihan samaan kastiin "nuoriso"vaatteiden kanssa. "Muka" erillaista ja hienoa. Tekeekö se noista samankaltaisista vaatteista tosiaan huomattavasti parempia siksi että niitä esittelee +30 nainen? :)

Niinpä. Samantyylisiä kun nuoremmatkin käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja daaaa:

Niinpä. Samantyylisiä kun nuoremmatkin käyttää.

Kengät ainakin enemmän mun omaa "käytännöllistä" tyyliä. Ei todellakaan samaa mitä katselen bussipysäkillä. Enemmän villapuseroita, ei sellaisia rypytettyjä hm-vaatteita, jne.

Mutta liian kerrostettua omaan makuuni.

Pistä kuvaa omasta tyylistäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki vaan mukaan:

Miksi?

Miksi?

Siksi, että katsotaan onko sinulla teinivaatteita.

Siksi, että katsotaan onko sinulla teinivaatteita.

En ole koskaan väittänyt että pukeutumiseni olisi (oman ikäisteni) valtavirrasta poikkeavaa ... Mainittakoon vielä, että ap:n mielestä kuulun teini-ikään... Joten kyllä niitä teinivaatteita löytyy, vaikkakin jäävät esittelemättä.

Olen 22-vuotias, ja pidän itseäni kyllä ihan aikuisena, en todellakaan ole teini, vaikka nuorekkaasti pukeudun. Tuollainen ylenkatsominen 30 + naisilta on todella röyhkeää.

Vielä enemmän säälin niitä 13-15-vuotiaita teinityttöjä, joita aikuiset erehtyvät kutsumaan LAPSIKSI! He ovat nuoria/teinejä, eivät lapsia. Naisten kuuluisia pitää yhtä, niin teinien ja aikuisten.

Yhteistyössä