Kerrankin aito muotiblogi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:
Alkuperäinen kirjoittaja huooooooh:
Jotenkin särähti korvaan tuo että aikuiset naiset = 30+. :( Olen tosin aika tottunut jo tuohon nuorten naisten ylenkatsomiseen, sitähän teidän ikäiset harrastaa julkisestikin.

Kunhan tuut tähän ap:n nimittämään "aikuiseen" ikään, niin huomaat, miten se katsantokanta vaan vanhetessa muuttuu...

niin ja varsinkin pukeutumisen suhteen :D

kyllä 20-v on eri kuin 35-v ja nimenomaan tyylin suhteen. Kato vaikka ympärillesi.
Elä loukkaannu turhasta, aikuinen tarkoitti tässä yhteydessä vanhaa. ;) Mutta jotkut meistä kolmekymppisistä vois loukkaantua siitä.

Tässäkin on kolmekymppisen blogi, aiheena laukut. Uutta ja vintagea - molempia löytyy. Tämä blogi on ehkä sitten "vanhempien" makuun (30+), koska laukkuvalinnat ovat kohtalaisen "klassisia". Muotiakin vähän mukana.

Voi elämä ollaan sitä kolmekymppisinä nyt niiiiiin aikuisia! :D
Ihan samallaisia keskenkasvuisia kuin muutkin :D
Mitä te kuvittelette itsestänne?! :D

Ei ole mitään kympsempää muotia. Ne kun vaihtelee tosi paljon, ja voin kertoa että enemmän se näyttää näillä "aikuisilla" olevan hakusessa kuin "nuorilla" naisilla :D HEHEEE :D

Ja mä kun luulin, että ne aikusiet naiset saattaisi olla vieläkin vanhempia. Eikös se ole sellainen "kaunis" termi tarkoittaen keski-ikäistä naista :-) Eli paaaaljon yli kolmikymppistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei hyvää päivää;22066796:
Voi elämä ollaan sitä kolmekymppisinä nyt niiiiiin aikuisia! :D
Ihan samallaisia keskenkasvuisia kuin muutkin :D
Mitä te kuvittelette itsestänne?! :D

Ei ole mitään kympsempää muotia. Ne kun vaihtelee tosi paljon, ja voin kertoa että enemmän se näyttää näillä "aikuisilla" olevan hakusessa kuin "nuorilla" naisilla :D HEHEEE :D

Oottapa, kun saat vähän ikää lisää :-)

Hei kurkatkaas tätä blogia. Täältä löytyy 30+ vuotiaan muotiblogi, jossa tyylit ovat aina erilaisia ja istuvia. Mä olen seurannut nyt päälle kuukauden ja olen ihan koukussa. Kirjoittajan tyyli on ihanan aito ja itseironinen. Sil on kaks lasta ja se on ammatiltaan yrittäjä. Tää on mun makuun!

http://miauslife.com/

Yhteistyössä