Kerrankin jotain positiivista työasiaa, uudet työkuviot :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Olen ollut varhaisjakajana 5 vuotta ja viimeiset pari vuotta olen tehnyt myös päiväpostin puolella hommia. Nyt kun palasin äitiyslomalta töihin, niin huomasin, että tää yötyö on aika raskasta, sillä mulla jää nukkumiset ihan minimiin ja välillä on aika zombie-olo. Olin just 4 viikoa kesälomalla ja heti eka työyönä mä päätin, että tää saa nyt loppua ja mä kysyn töitä päiväpuolelta jos sieltä löytyisi ton aamuhommat lisäksi enemmän tunteja.
Aamulla sitten työkaverille totesin, että pitääpä mennä pomon juttusille joku päivä ja en päässyt kuin kotiin, niin johan mulle soitettiin, että olet kuulemma lopettamassa yöpuolelle ja halukas tulemaa päiväpuolelle, kyllä mulle kuulemma aina töitä löytyy. Työkaveri oli asiasta maininnut ennen kuin itse ehdin.

Tuolta saralta siis helpotti, että kyllä mulle töitä on, luultavasti teen tuon aamun eli 15 tuntia viikossa ja siihen päälle kaikenmaailman tuurauksia, sillä aina löytyy sairaslomasijaisuuksia sun muita.
Nyt pitäisi vielä löytyä rohkeutta ja mennä kertomaan ikävät uutiset toiselle pomolle, sillä tiedän että tää ei ole mikään kiva uutinen, kun kerron lopettavani.