Kerrankin kunnon tuomiot raiskauksesta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeustaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mie tiedän kun kädet sidotaan ja eri voi tehdä mitän henki salpaantuu...oli se ensi kokemus seksi elämääni karmea...yståvå porukan kavereitä oli tää ja luotin....itse selvinnyt psykologien avulla...vieläkin en voi kertoa kuin psykologille en ihmettele että tää15v tyttö ei uskaltanu kertoa 8 vuoteen

Joukkoraiskauksesta tuomittu pyysi turhaan vapautusta
02.07.2008 07:01

Tohmajärven joukkoraiskauksesta lievimmän tuomion saanut mies pyysi tuloksetta Itä-Suomen hovioikeudelta, että hän pääsisi vapaalle jalalle.

29-vuotias mies tuomittiin viime viikolla Joensuun käräjäoikeudessa 2 vuodeksi 4 kuukaudeksi vankeuteen törkeän raiskauksen yrityksestä ja törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Neljä muuta miestä tuomittiin muun muassa törkeästä raiskauksesta 4-5 vuoden rangaistuksiin.

Rikokset tapahtuivat kesällä 2000, ja uhrina oli 15-vuotias tyttö.

29-vuotias oli ainoa, joka vastasi syytteeseen vapaalta jalalta. Hänet passitettiin vankilaan heti tuomion jälkeen. Kantelussaan hovioikeudelle hän totesi, että rikosasia on oikeudellisesti epäselvä, ja hovioikeudessa hänet todennäköisesti tuomitaan alle kahden vuoden ehdolliseen vankeuteen tai syyte hylätään kokonaan.

Hänen mielestään vanngitseminen on kohtuutonta myös siksi, että väitetyistä rikoksista on kulunut jo kahdeksan vuotta, ja hän on menettämässä vangitsemisen vuoksi työpaikkansa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1551566

No voi voi.Kannattais ajatella ennen kuin raiskaa mitä siitä voi seurata.Ja jos ei ole muita rikoksia tehnyt,eikös selviä puolella tuosta ajasta?

kaikilla kolikoilla on kääntöpuoli. tässä tapauksessa kaikki
tuomiot kumoituivat hovioikeudessa. suomalainen kun
tuomitsee sen perusteella mitä sanomalehdistä lukee tai
toisen käden perusteella kuulee! mitenkähän se hovi
ei enää uskonutkaan koko juttua??? kuulin kolmen käden
kautta että tyttö haki jättikorvauksia..

Mä oon 14 koht 15 ja mulle tapahtu tossa viikoloppuna ihan samanlainen juttu.. houkuteltiin kämpille mun kaverin kanssa ja sit juotettii kännii ja yks somali raiskas... on aika paska fiilis.enkä oikee tiiä miten täst kertoo mutsille....mut joo kaipaan ehkä vähä jotai neuvoja mitäteen sen takii kirjottelen tänne.

Millähän tässäkin tapauksessa on näytetty toteen väitetty raiskaus noin pitkän ajan jälkeen, kun kukaan ei ole tunnustanut. Tapauksen jälkeen ko. tyttö on kärsinyt psyykkisistä ongelmista. Jos on vaikka keksinyt mielessään koko raiskauksen. Ei nimittäin oli ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun joku nainen tulee aamulla (tai tässä tapauksessa myöhemmin) katumapäälle ja alkaa väittää tulleensa raiskatuksi. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa suostutella tuon ikäinen humalainen tyttö mihin tahansa vapaaehtoisestikin.

Korvaussumma on myös käsittämätön. Vertailun vuoksi esim. pysyvän vamman saanut väkivallan uhri saa muutama sata euroa. Tuossahan väitetylle uhrille ei jäänyt mitään fyysisiä vammoja.

Korostan, että en missään nimessä hyväksy raiskausta. Väitetyt tekijät ovat joka tapauksessa syyllistyneet alaikäiseen sekaantumiseen, mutta lieventävänä asianhaarana on tekijöiden itsensä suhteellisen alhainen ikä.
Keksinyt koko jutun?! Hah! Ja minkä piip takia?!

Yhteistyössä