Kerrankin mulla kävi ihan mieletön mäihä :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Just viikonloppuna puhuttiin miehen kanssa että mennään ottamaan tietyn kuntosalin jäsenyydet tässä piakkoin, tänään mulle tuli meidän työpaikan henkilöstölehti jossa tän salin mainos ja tarjouksena meidän puljun työntekijöille jäsenmaksu 0e ja tämän ja ensi kuun saa treenata ilmaiseksi. Säästän siis 199e :D *ihan liäkeis* :D :D :D

muoks. Niin ja saan jonkun kassinkin vielä kaupan päälle =)
 
oisko FB?? Finnbody siis.. ne nyt mainostaa aina et kaksi ekaa kk ilmasiks ja ilmanen liiittymismaksu?? kuka hullu nyt ees maksais siitä että saa maksaa itsensä kipeeksi myös seuraavat vuodet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisko FB?? Finnbody siis.. ne nyt mainostaa aina et kaksi ekaa kk ilmasiks ja ilmanen liiittymismaksu?? kuka hullu nyt ees maksais siitä että saa maksaa itsensä kipeeksi myös seuraavat vuodet...

Ei oo sama, nähtävästikin aina syksyllä ja tammikuussa on näitä tarjouksia vähän kaikilla saleilla =)
 

Yhteistyössä