Just viikonloppuna puhuttiin miehen kanssa että mennään ottamaan tietyn kuntosalin jäsenyydet tässä piakkoin, tänään mulle tuli meidän työpaikan henkilöstölehti jossa tän salin mainos ja tarjouksena meidän puljun työntekijöille jäsenmaksu 0e ja tämän ja ensi kuun saa treenata ilmaiseksi. Säästän siis 199e
*ihan liäkeis*
muoks. Niin ja saan jonkun kassinkin vielä kaupan päälle =)
muoks. Niin ja saan jonkun kassinkin vielä kaupan päälle =)