Kerrankin olis 2 miestä tarjolla! Kumman valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnekas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnekas"

Vieras
Olen kumpaakin tapaillut vasta muutaman kerran ja nyt pitäis pikkuhiljaa päättää kumpaan kallistun kun en voi enää pitkään jatkaa molempien tapailua!

Eka:
40v. Hänellä on 10v poika edellisestä suhteesta ja poika on joka toisen viikon hänen luona, haluaa lisää lapsia. Asuu tunnin ajomatkan päässä. Tosi symppis ja iloisen oloinen mies. Kuvaili itseään että jos esim. tulisi tappelu porukassa niin hän on se sovittelija eikä mene mukaan tappeluun. Koulutuksena perus amis tutkinto. Tekee töitä ruokaketjun aluepäällikkönä, palkka ei siis häävi mutta säännöllinen työaika 8-16. Asuu kaksiossa, en tiedä onko oma vai vuokralla.

Toka:
42v. Lapseton mutta haluaa lapsia. Asuu puolet lähempänä kuin tämä toinen. Hän on armeijassa töissä, joten on työnkin puolesta jo sellanen jämpti ja säntillinen mies! Mietin onko liiankin kaavoihin kangistunut? Hänellä on vuorotyö eli välillä viikonloppujakin töissä. Asuu omakotitalossa.

Itse olen 32v ja mulla on yksi lapsi. Kummankaan kanssa en ole ollut sängyssä, mutta kamalalta tuntuu ajatella pitäiskö testata ne sänkyjutut ennen kuin teen päätökseni?! ;D Kumman itse valitsisit?

Eihän tuollaista voi sanoa. Miehen taustalle ja ammatille, asumismuodolle ym on aivan sama. Pitää synkata sen miehen kanssa, sillä pitää olla luonnetta, charmia ja hyvät käytöstavat. Kyllä sen oikean tietää kun se sattuu kohdalla, silloin ei tartte pohtia ottaako vaiko ei.=)

Minulle merkkais se miten tulee lapsen kanssa toimeen. Niinpaljon on tässä maassa uusperheitä jossa ne ei yhteiset lapset on eriarvoisessa asemassa, joten ehkä kallistuisin ekaan, hälläkin kun lapsi jo on.

Jotenkaan en näe 42 v jämäkkää kapiaista ottamassa avosylin vierasta lasta omakseen. Mut jos hän kiinnostavampi, nii tiivistä tapaikua lapsen kanssa näkee mihin kääntyy...

Kummatkin vaikuttaa kuvailemasi perusteella ihan kunnon miehiltä. Eli mene sen mukaan, kumman kanssa kemiat oikeasti paremmat. Kumpaankaan et ole päässyt tutustumaan vielä kunnolla, joten se miltä tuntuu, on tällä hetkellä se luotettavin kompassi. Valitset mieluisamman ja katsotte miten käy.

Ykkösvaihtoehto vaikuttaa paremmalta. Mulle on tosi tärkeää, että ihminen on mukava ja sovinnollinen. Kuulostaa myös hyvältä isäkandidaatilta, kun on noin hyvin kantanut vastuun entisen suhteen lapselta. Oletan, että itse haluat lisää lapsia jossain vaiheessa? Myös pari vuotta nuorempi ikä plussaa.

Ja toki kannattaa muistaa, että ihmiset aavistaa monia asioita eli luultavasti sunkin lisäksi testataan aika monia patjoja. Eikä vain Unikulmassa :)
Yleensä saa mitä tilaa.

[QUOTE="satu";29178457]Pakko ne on testata ensin... Sen verran tärkeätä on miltä petipuuhat tuntuu.[/QUOTE]

Miten toka suhtautu lapsiin? Kestääkö hän, jos kaikki ei ole jämptisti juuri siten kuin hän määrää. Kun on päässyt jo noin vanhaksi ilman lapsia, niin sopeutumisvaikeuksia voi tulla ehkä liikaakin.

En valitsisi kumpaakaan, vaan odottelisin seuraavia ehdokkaita.

Omilla seurustelukumppaneillani olen pitänyt "perusvaatimuksina" korkeakoulututkintoa ja taideharrastusta. Lisäksi olen odottanut, että tyyppi saa perhoset pyörimään vatsassa. Eikä tuo ole minusta edes paljon vaadittu. Jollakulla toisella on tietysti toiset toiveet.

Valitsisin sen, kenen ihon tuoksu saa mun housut kostumaan ja jutut mun mielen kihelmöimään ja hymyn nousemaan huulille. Ihan sama ne muut piirteet, talot yms. jos ei kemiat natsaa. Kunhan ei hakkaa tai muuten alista eikä ole juoppo, narkkari tai muuten kriminaali.

Vuorotyöläisen kanssa en lähtisi elämään pikkulapsiperheen arkea. Ja sänkyhommat pitää ehdottomasti testata ensin. Kallistuisin varmaan siihen ensimmäiseen, vaihtoehtoon, jos noista pakko valita. Todellisuudessa rakkaus on tärkeintä.

Yhteistyössä