[QUOTE="onnekas";29178442]Olen kumpaakin tapaillut vasta muutaman kerran ja nyt pitäis pikkuhiljaa päättää kumpaan kallistun kun en voi enää pitkään jatkaa molempien tapailua!
Eka:
40v. Hänellä on 10v poika edellisestä suhteesta ja poika on joka toisen viikon hänen luona, haluaa lisää lapsia. Asuu tunnin ajomatkan päässä. Tosi symppis ja iloisen oloinen mies. Kuvaili itseään että jos esim. tulisi tappelu porukassa niin hän on se sovittelija eikä mene mukaan tappeluun. Koulutuksena perus amis tutkinto. Tekee töitä ruokaketjun aluepäällikkönä, palkka ei siis häävi mutta säännöllinen työaika 8-16. Asuu kaksiossa, en tiedä onko oma vai vuokralla.
Toka:
42v. Lapseton mutta haluaa lapsia. Asuu puolet lähempänä kuin tämä toinen. Hän on armeijassa töissä, joten on työnkin puolesta jo sellanen jämpti ja säntillinen mies! Mietin onko liiankin kaavoihin kangistunut? Hänellä on vuorotyö eli välillä viikonloppujakin töissä. Asuu omakotitalossa.
Itse olen 32v ja mulla on yksi lapsi. Kummankaan kanssa en ole ollut sängyssä, mutta kamalalta tuntuu ajatella pitäiskö testata ne sänkyjutut ennen kuin teen päätökseni?! ;D Kumman itse valitsisit?[/QUOTE]
Sen jonka kanssa mulla olis hyvä ja oma olo. Siis sellainen olo, että saan ja uskallan olla ihan oma itseni vaan, ja olen sellaisena hurmaava sen toisen mielestä.
Sen, joka jää mieleeni pyörimään, jonka seurassa vatsan pohjasta kutittaa.
Sen, jonka tapaamista en malta odottaa!
Eli noilla faktatiedoilla en pystyisi päättämään. Se, joka tuntuisi läheisemmältä, luotettavammalta, omemmalta.
Ja jos ei tunnu, niin en kumpaakaan.