Kerratkaas mulle palstan säännöt: MITÄ täällä saa kysyä ja mitä ei...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapurin täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapurin täti

Vieras
Eli sen olen käsittänyt, että mitään, mitä voi löytää googlettamalla, ei saa kysyä, varsinkaan jos olet harmaa. Heti saat tietyt mustat hyökkiin niskaan.

Painoasioita ei saa täällä ihmetellä.

Mitä muuta on kiellettyjen listalla? Valaiskaa vähän tietämätöntä! =)

Kun jos ei jaksa sotia reimateccisotaa tai kerrata lapsilisien maksupäiviä...

ei kait täällä mitään sääntöjä ole? mutta kyllä mua naurattaa, jos joku kysyy, millon lapsiliäst tulee tai jotain, mikä oikeasti löytyy kelan-sivuilta! joskus täältä saa ihan hyviä vinkkejä, mutta harvoin.

Kauheesti ei saa kysellä kosmetiikasta, muodista, matkustelusta...

Yleensäkään älä hehkuta elämääsi tai mainitse nauttivasi lapsista.

Täällä ollaan, läskejä, mukavat verkkarit jalassa, ei meikkiä missään nimessä, rahojen pitäisi olla aikasta tiukilla ja perhe-elämän ja lasten ihan kauheita. Silloin sulaudut joukkoon-

Alkuperäinen kirjoittaja karpaasi:

Täällä ollaan, läskejä, mukavat verkkarit jalassa, ei meikkiä missään nimessä, rahojen pitäisi olla aikasta tiukilla ja perhe-elämän ja lasten ihan kauheita. Silloin sulaudut joukkoon-

Minusta se on ihan toisinpäin, älä missään nimessä myönnä että nautit jostain muusta kuin pinnalliista asioista. Meikata pitää kun lähtee hakemaan postin ja täydellistä pukeutumista vaaditaan kotioloissakin äläkä vaan uskalla mennä myöntämään että et tuhlaa itseesi montaa sataa euroa kuussa tai muuten miehesi pettää sinua kohta koska olet niin ruma.

Kyllä välillä kieltämättä ihmetyttää että onko tää lapsiperheen lehden keskustelupalsta kun aika tuikeesti ihmisiä huoritellaan ja haukutaan ym.
Ja nyt tietysti joku väärä leuka kirjottaa että tartteeko sitten lueskella!!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja karpaasi:

Ai, niinkö se on? Olen tainnut kysyä matkustelusta että kosmetiikasta.
Olen kyllä läski, mutta en taida edes omistaa verkkareita.
En kyllä tiedä sulaudunko joukkoon, mutta palstailen täällä! :kieh:

Yhteistyössä