Kerro elämästäsi yksi hyvä ja huono asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onkomuita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onkomuita

Vieras
Eli minkä asian muuttaisit ja mikä sinulla on mahdollisimman hyvin? Olisi kiva jos hyviin ei lueteltaisi lapsia jne, koska muuten kaikilla on sama. Siis olisi kiva kuulla mahdollisimman monipuolisia vastauksia ja katsoa, mitkä asiat elämässä saavat jaksamaan, mitkä taas vievät voimavaroja. Toki lapset ja perhe yms. saa sanoa, mutta uskoisin että suurimmalle osalle ne ovat voimaa antavia, ns. itsestäänselviä =)
Itselläni: Olen iloinen että sain haluamani opiskelupaikan ammattikorkeakoulussa ja edelleen jaksan olla iloinen että kolme vuotta sitten uskalsin erota pitkästä , nuoruudesta asti jatkuneesta parisuhteesta.
Tällä hetkellä jos voisin kelloa kääntää takaisin, antaisin tuon genitaaliherpeksen pois, josta jo aiemminkin tein aloituksen. Se vaivaa nyt mieltä kamalasti.

Hyvää on taloudellinen ja aineellinen tilanne, multa ei puutu nyt mitään kun olen kerrankin kunnon palkkatyössä.
Huonoa se, että olen vieläkin ihan rikki, hukassa ja hajalla kaiken maailman ihmissuhde- ymym kohellusten jälkeen ja elämänhalu hipoo välillä nollaa ja masennus rynnii ikävästi päälle. Mutta kyllä täältä noustaan vielä.

Mulla on työpaikka. Se on hyvää. Ehdin tuossa olla työttömänä, joten tätä osaan todella arvostaa. Huonoa taas se, että näen mun perhettä niin harvoin. Asutaan mieheni kanssa niin kaukana kummankin perheestä ja sukulaisista. Ikävä ehtii aina iskeä, ennen kuin taas näkee.

Mä asun vihdoin maalla. Koko ikäni siitä haaveillut, nyt se on totta. Omat ponit/kanat/lampaat/kasvimaat mitkälie on omasta viitsimisestä kiinni.

Mä olen yksinäinen. On mulla ystäviä, mut kaikki asutaan niin eripuolilla palloa, ettei ole sellaisia arjen jakajia tässä muita kuin mies.

Hyvää on uusi ammatti ja sen myötä työpaikka. Ja ne säännölliset tulot.
Huonoa on se, että näen ihan liian vähän lapsiani ja arjen pyöritykseen tarvitsen apua vanhemmiltani ja ystävältäni. Joille tuntuu että olen koko ajan jotain velkaa auttamisesta.
Kun oli työtön, oli aikaa nähdä ihmisiä, mutta ei rahaa tehdä mitään eikä toisaalta voinut kauempana asuvia mennä katsomaan juuri koskaan.
Nyt olis rahaa, mutta ei aikaa.

Niin ja se Elämäni Rakkaus vois myös tulla jostain.
5 vuotta yksin lasten kanssa alkais jo riittämään. Alan olla kohta jo niin vanhapiikamainen että!!!

Turvattu taloudellinen tilanne, ei tarvi stressata niistä jutuista.
Oon taas vähän pipi. Kun kroppa on ihan romuna niin on vaikea pitää mieltäkään positiivisena. Yritän kuitenkin.

Tämä kotini on ihana. Huonoa on se, että ei ole hissiä.
Hyvää on myös se, että minulla on rakas mieheni/ystäväni/kumppanini, mutta hänen kanssaan ei tarvii (enää) asua :)

Hyvää on se, että olen mielestäni onnistunut elämässäni. Mulla on vahva tukiverkko ympärillä, on ystäviä ja tulevaisuus näyttää hyvältä.

Huonoa on monen perheen jäsenen huono tilanne. On aika ikävää seurata vierestä toisten jatkuvaa alamäkeä :(

Mahdollisuuksien paljous tuntuu toisaalta hyvältä, mutta välillä se jopa ahdistaa.

Pääosin kuitenkin hyvä fiilis, kun niin paljon ovia on auki. Taloudellinen epävarmuus syö mieltä.

Huono asia: Vatsa. On arpinen kyljestä kylkeen ja ylhäältä alas. Löysä rusinapussukka :x

Hyvä asia: Opiskelen ja harrastan nykyään niitä asioita, joista aina haaveilin :)

Positiivinen: Koko tämänhetkinen elämäntilanne. Kaikki asiat hyvin, ihana perhe, 1. lapsi, äitiysloma.
Negatiivinen: VIHAAN tätä talvea, tätä pimeyttä. Se oikeasti ahdistaa.

Yhteistyössä