"kerro lyhyesti itsestäsi"-työhakemuksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tähän

Vieras
Miten ihmeessä tähän kohtaan vastaaminen oikein pitäisi aloittaa ? Siis minulle tulee vain mieleen jotain tyyliin "Olen sejase ja olen kiinnostunut tästä työpaikasta... vahvuuksiani ovat... ja niin edelleen...

Muu kyllä menee, mutta en oikein keksi luontevaa aloitusta tuohon kohtaan. Nimeni olen kirjoittanut jo työhakemuslomakkeen alkuun, joten tuossa tuntuu turhalta toistolta ja tuskinpa olisin lähettänyt hakemusta, ellen olisi kiinnostunut ko. paikasta.

Minun työhakemuksen aloitus:

Olen xxx -vuotias myyntineuvottelija xxxxsta. Kiinnostuin heti nähdessäni ilmoituksenne, sillä haluan itselleni työn, jossa minulla on mahdollisuus kehittyä ja pitää yllä entistä osaamistani. Työskentelen tällä hetkellä xxxx.

Sitten koulutustaustat lyhyesti painottaen koulutuksia, joista työssä on hyötyä..

Työkokemukset samoin lyhyesti painottaen niitä mistä olisi hyötyä tulevassa työtehtävässä esim. minulla:

Työskentely xxxxxxssä vuodesta 2004 lähtien on antanut minulle vahvan osaamisen asiakaspalvelutehtävissä. Olen tottunut työskentelemään itsenäisesti, tekemään päätöksiä oma-aloitteisesti ja soveltamaan osaamistani asiakaspalvelutilanteissa vallitsevan lainsäädännön ja toimintaohjeiden puitteissa. Vahvuuteni työssä painottuu xxxxxpalveluihinn, mutta tiedän perusteet xxxxn ja xxxx palveluista.

ja loppuun kehut niin, että työnantaja joka lukee hakemuksen voi nähdä sinut tiiminsä osallisena/tekemässä kyseistä työtä mitä haet:

Pidän itseäni osallistuvana persoonana ja olen suuntautunut yhteistoiminnalliseen oppimiseen. Haluan parantaa omaa ja työtovereiden tietotaitoa ja osaamista, joten autan mielelläni muita oman työni ohella. Olen saanut palautetta työtovereiltani, että minulta on helppo tulla kysymään mitä tahansa asiaa ongelmatilanteissa. Minua motivoi työyhteisöstä huolehtiminen, auttaminen ja oman osaamiseni jakaminen.

Sitten loppuun kielitaidot, tietotekniset taidot yms...