Kerro: Maailman paras tunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oma vastaukseni tähän on synnytyksen jälkeen kun olen käynyt suihkussa ja vauva on pesty ja puettu ja miehen kanssa istutaan tarkkailuhuoneen sängyllä vauva vieressä. Syödään leipää ja juodaan mehua. On hämärää ja hiljaista. Kaikki on nyt hyvin.

Se tunne on ollut maailman paras jokaisen synnytyksen jälkeen.

Se onnen hetki kun olet just saanu sysättyä pihalle mahamatkalaisen ja saat sen syliin <3 Ei voi olla onnellisempaa hetkeä!!! Melkein tuon kokemuksen takia voisin harkita neljättä mun murusten rinnalle.

Molempien lapsien syntymä. Ei sitä voi sanoin kuvailla... se tunne, kun näkee lapsensa ensimmäisen kerran syntymän jälkeen. Niin kauan toivottuja molemmat.

Toisen lapsen syntymän jälkeen, kun olin käynyt suihkussa ja olimme lähdössä iskän ja vauvan kanssa synnytyssalista osastolle. Tuon saman toivoisin kokevani vielä tämän kolmannen kanssa :)

Se hetki, kun tajuaa rakastavansa.
Hääpäivän jännitys.
Esikoisen syntymän hetki ja kuopuksen odotus ja syntymän jälkeinen aika.

On niitä muitakin, mutta noita ei enää toista kertaa tule koettua.

[QUOTE="mammeli";25763685]Se onnen hetki kun olet just saanu sysättyä pihalle mahamatkalaisen ja saat sen syliin <3 Ei voi olla onnellisempaa hetkeä!!! Melkein tuon kokemuksen takia voisin harkita neljättä mun murusten rinnalle.[/QUOTE]

Peesi. Ei ole ihanampaa hetkeä koko maailmassa. Kaiken sen työn ja vaivan jälkeen se ihana, kaunis nyytti nostetaan rinnalle. :heart: Hyvänä kakkosena tulee lapsen ensimmäinen hymy ja nauru.

Se kun lapsi on syntynyt ja sen saa ekan kerran vierelle ja maailma vaan pysähtyy.

(Karu paluu todellisuuteen tuleekin sit kun nousee ylös ja menee suihkuun, mä oon joka kerta alkanut voimaan todella pahoin ja oksentamaan siinä vaiheessa)

Mulla ei tullut mitään mahtavaa onnentunnetta synnytyksen jälkeen. Lähinnä helpotus kun se on ohi ja samalla ahdistus että tästä sitten kaikki alkaa. Pärjäänkö osaanko? Itkettikin.

Maailman paras tunne on se että tietää olevansa rakastettu.

• Tykkää
Reactions: fortunate
mulla läikähti mieleen ensimmäisenä ne hetket synnärillä kun lapset ensi kertaa imuttavat rintaa.
myös matkustaessa olen aina äärimmäisen onnellinen.mä tykkään olla reissunpäällä ja sielu lepää kun rinkka painaa hartioilla.

Rakkaus, kun mies esitteli miut ensimmäisen kerran vanhemilleen ja siskoilleen, miehen kosinta, hääpäivä. :) :heart:
Kun mies yllätti ensimmäisenä hääpäivänä mökillä, puhui niin kauniisti ja koskettavasti
ja ojensi hääpäivälahjan, siinä kostui miehen ,miun ja appivanhempien silmät. =) :heart:

Rakastelu ja nautinto, halu yhä uudestaan ja uudestaan ja kun ollaan vierekkäin, mie miehen kainalossa ja mies kietoo käsivartensa tiukasti miun ympärille ja suukottaa. :heart:

Viimeksi muokattu: