Kimmo Vehviläinen kertoi varsin totuudenmukaisen näkemyksensä vasemmistoliittolaisista:
– En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:
– Että: ”Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa”, Vehviläinen kuvailee.
Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.
www.iltalehti.fi
Nyt vasemmistoliittolaiset julkisuudessa pyytelevät Kimmoa kahveille. Ehkä jotkut jopa päiväkahveille, olihan kyse nimenomaan seurustelusta vasemmistoliittolaisen kanssa.
www.iltalehti.fi
www.iltalehti.fi
– En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:
– Että: ”Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa”, Vehviläinen kuvailee.
Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.
Podcast: Kimmo Vehviläinen ei voisi koskaan rakastua Vasemmistoliittoa kannattavaan – ”Jopa perussuomalaiseen”
Kimmo Vehviläinen ja Katja Ståhl keskustelevat siitä, millaisen kumppanin kanssa he eivät voisi koskaan seurustella.
Nyt vasemmistoliittolaiset julkisuudessa pyytelevät Kimmoa kahveille. Ehkä jotkut jopa päiväkahveille, olihan kyse nimenomaan seurustelusta vasemmistoliittolaisen kanssa.
Kimmo Vehviläisen puheet olivat viimeinen niitti ay-johtajalle: Radio Nova boikottiin
Teollisuusliiton varapuheenjohtaja Turja Lehtonen: ”Kyllä kuuntelen joka aamu hänen aamulähetystänsä tai kuuntelin”.
Minja Koskela pyysi Kimmo Vehviläisen kahville – Tässä on vastaus
Vasemmistoliiton puheenjohtaja Minja Koskela kutsui radiojuontaja Kimmo Vehviläisen kahville.