kerro minulle miksi tämä ei tule toimimaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elma"

Vieras
olen nyt tikuttanut ovulaatiotestillä 4kiertoa, jokaisella kierrolla ovis on osunut kp14-16. miks en voisi sitten harrastaa suojaamatonta seksiä kun olen ovis plussan saanut testiin lisää siihen vielä 4-5pvä ennen kuin uskaltaa jättää kumin pois. yhdynnässä ilman kumia ei toki olis ennen kuin tuon oviksen olis bongannut ja ovista joutuis tietty tikuttamaan joka ikinen kierto. mutta voisko muuten toimia???

- tekee ovulaatio testin joka päivä

- ovistesti näyttää plussaa esim kp15. kun ovistesti näyttää plussaa tarkoittaa se että munasolu irtoaa noin 1-2vrk sisällä.

- käytän ehkäisyä(kondomia) kp1-15 ja vielä siihen lisäksi sen 4-5pvä. munasoluhan "elää" irtoamisen jälkeen vain 12-36tuntia.

- ehkäisyn jätän pois kp 21.

miten siis voisin raskautua jos ovulaatio on jo mennyt?

No ehkä et voi raskautua, mutta eikö olisi paljon helpompaa vain hommailla kumin kanssa kuin ostaa ovulaatiotikkuja mielettömiä määriä joka kuukausi.

Mutta ei kai sitä periaatteesa voi tulla raskaaksi silloin kun munasolu jo kulkeutunut kohtuun ja valuu ylos sitten muutaman päivän päästä. Ei kai se enään sielä kohdussa hedelmöity, mutta aina vaiva on kun voisi vaan painella menemään kortsun kanssa ilman miettimisiä.

[QUOTE="hmm";23464416]No ehkä et voi raskautua, mutta eikö olisi paljon helpompaa vain hommailla kumin kanssa kuin ostaa ovulaatiotikkuja mielettömiä määriä joka kuukausi.

Mutta ei kai sitä periaatteesa voi tulla raskaaksi silloin kun munasolu jo kulkeutunut kohtuun ja valuu ylos sitten muutaman päivän päästä. Ei kai se enään sielä kohdussa hedelmöity, mutta aina vaiva on kun voisi vaan painella menemään kortsun kanssa ilman miettimisiä.[/QUOTE]

kondomi aiheuttaa mulle niin paljon vaivoja että en tahdo edes harrastaa enää seksiä jos kumilla täytyy... sitä paitsi on ne lateksittomatkin kumit kalliita...

Yhteistyössä