Kerro-, rivi-, omakoti-, vai paritalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkälaisessa asunnossa asuisit jos ei olisi rahasta tms kiinni? Kerros-, rivi-, omakoti-. paritalo?

Itse pari- tai rivitalossa, tällä hetkellä kerrostalossa asumme, se tulee vaihtoehtona kolme ehdottomasti. Viimeisenä asuisin omakotitalossa.

enää kerrostaloon, ok-talossa asumme ja toivottavasti ei tarvi ikinä muuttaa kerrostaloihin. Mua ahdistaa naapurit älyttömästi ja haluun muutenki olla vapaammin.

mun unelma olis helsingistä,sellasesta vanhasta kerrostalosta,ullakkohuoneisto,näkymät sekä kaupunkiin päin,että merelle. parveke olis iso ja siinä katolla,ei siis sellanen perinteinen parveke,jos tiiätte :D
ikkunalaudat olis leveet,joissa olis ihana istua ja juoda aamu-,päivä- ja iltakahvit,fiiliksestä riippuen katsella joko merta tai ihmisvilinää :D

se olis niiiiiin unelma :heart:
tällähetkellä asutaan omakotitalossa joka on menossa myyntiin että päästään kerrostaloon :D

Omakotitalo tai kerrostalo..

(en näissä uusissa omakotitalo alueissa, missä voi keittiön ikkunan läpi nähdä naapurin keittiöön ja lukea naapurin kanssa samaa lehteä :D eli iso piha, tai sit kerrostalo )

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Rivarissa asutaan nyt, seuraava etappi on okt. Eikä se varmaan rahasta ole kiinni millaisessa talossa asuu??

no mun unelma maksaa miljoonia joten kyllä se vähän on rahasta kiinni :D

Heh, no mä ajattelin ehkä lähinnä ihan normitaloja :D Ei itse asiassa käynyt mielessäkään ne miljoonatalot mitä on olemassa myös :D

Rivari on tällä hetkellä mutta jos rahasta ei olis kiinni niin omakotitalo meillä olis. Hinnat on vaan täällä niin huimat että ihan hirvittää 425-500000? saa maksaa omakotitalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Rivarissa asutaan nyt, seuraava etappi on okt. Eikä se varmaan rahasta ole kiinni millaisessa talossa asuu??

no mun unelma maksaa miljoonia joten kyllä se vähän on rahasta kiinni :D

Heh, no mä ajattelin ehkä lähinnä ihan normitaloja :D Ei itse asiassa käynyt mielessäkään ne miljoonatalot mitä on olemassa myös :D

kyllä meilläpäin se omakotitalossa asuminenki on rahasta kiinni, kaikki vähäkään järkevät (ei luksus) talot maksaa semmosen 300 tuhatta niin on siinä vähä isot rahat kyseessä..

no mut alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä se omakotitalo on suunnitelmissa 5 vuoden sisällä ja se on se mikä on meistä paras juuri meidän tarpeisiin. Rivitalossa asuttu 5-vuotta ja ei vastaa meidän toiveitamme.. mut no, siis tähän elämäntilanteeseen ok mut ku lapset kasvaa niin oma talo se olla pitää!

Yhteistyössä