Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Taidat olla hivenen hullu? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nikin oon kyllä joskus huomannut.. Tulee nykyään niin harvoin täällä käytyä, ettei tällä muistilla meinaa mitään muistaapikkasen vissiin päässä vikkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nikin oon kyllä joskus huomannut.. Tulee nykyään niin harvoin täällä käytyä, ettei tällä muistilla meinaa mitään muistaapikkasen vissiin päässä vikkaa
![]()
juup, hiano diagnoosi on ja psykiatrinen arviointi suoritettu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nikin oon kyllä joskus huomannut.. Tulee nykyään niin harvoin täällä käytyä, ettei tällä muistilla meinaa mitään muistaapikkasen vissiin päässä vikkaa
![]()
Jahas, minkäslainen diagnoosi sitä on saatu?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Et ole hivenenhullu vaan täyshullu
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No sä olet mukava. En mä ole yleensä sun kanssa samaa mieltä edes, mutta silti olet symppis tyyppi. Sä oot rohkeesti sä.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Et ole hivenenhullu vaan täyshullu
täyshullu.. en kait nyt sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Et ole hivenenhullu vaan täyshullu
täyshullu.. en kait nyt sentään
Ite pyysit mielipidettä, joten sait mielipiteeni
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nikin oon kyllä joskus huomannut.. Tulee nykyään niin harvoin täällä käytyä, ettei tällä muistilla meinaa mitään muistaapikkasen vissiin päässä vikkaa
![]()
Jahas, minkäslainen diagnoosi sitä on saatu?
keskivaikea sekamuotoinen ahdistus ja masennus..
vahvistettu sillä psykiatrisella arvioinnilla :snotty: