P
Puran taas tunteitani
Vieras
Eli eilinen oli kamala päivä.
Oli sitä psykoosin pelkoa joka oli ihan kamala kokemus.
Sitten yllättäen tilanne "laukesi". Alkoi helpottamaan ja tavallaan sain sen järjen äänen sieltä esiin että ahdistus nämä oireet aiheuttaa.
Illan toimin normaalisti, olin pirteä ja iloinen.
Tietysti niitä pakko ajatuksia( kutsun niitä sillä nimellä, koska ne tavallaan tulevat väkisin päähäni) siis just se että nyt olen menossa psykoosiin ja tarkkailen koko ajan itseäni, että käyttädynkö normaalisti?
Puhunko normaalisti jne,jne.
Eli etsin itsestäni merkkejä sekoamisesta( ymmärtänette mitä nyt ajan takaa)
No niin siis ilta meni hyvin, siivoilin ja olin ihan normaali ja pirteä.
Pahin ahdistus ja paniikki oli poissa.
Yöksi otin opamoxin ja mukuin aika hyvin.
Aamulla vaan heräsin(kuten jo monta viikkoa) jännittyneeseen oloon, kuin olisi jokin tosi jännittävä asia/tapahtuma edessä, vaikkei mitään todellakaan ole/ollut.
No nyt on sitten taas tullut uusi pelon kohde...
Eli eilen kun olin siis virkeä ja touhusin, niin nytpä iski päälle pelko että olen maanisessa tilassa, että olen nyt mennyt ylikierooksille.
Siis tämä menee ihan mahdottomaksi näitten pelkojen kans.
Nytkin tarkkailen koko ajan että olenko ylipirteä tmv.
Ja sitten kaikenlisäksi kun päässä on sitä levotonta oloa, ajtukset hyppii ym, ( jonka oletan johtuvan tuosta ahdistuneisuushäiriöstä?)
niin sitähän on nyt sitten ihan varma että mania tässä on tulossa.
Nyt olisi taas tuen tarvetta..
Oli sitä psykoosin pelkoa joka oli ihan kamala kokemus.
Sitten yllättäen tilanne "laukesi". Alkoi helpottamaan ja tavallaan sain sen järjen äänen sieltä esiin että ahdistus nämä oireet aiheuttaa.
Illan toimin normaalisti, olin pirteä ja iloinen.
Tietysti niitä pakko ajatuksia( kutsun niitä sillä nimellä, koska ne tavallaan tulevat väkisin päähäni) siis just se että nyt olen menossa psykoosiin ja tarkkailen koko ajan itseäni, että käyttädynkö normaalisti?
Puhunko normaalisti jne,jne.
Eli etsin itsestäni merkkejä sekoamisesta( ymmärtänette mitä nyt ajan takaa)
No niin siis ilta meni hyvin, siivoilin ja olin ihan normaali ja pirteä.
Pahin ahdistus ja paniikki oli poissa.
Yöksi otin opamoxin ja mukuin aika hyvin.
Aamulla vaan heräsin(kuten jo monta viikkoa) jännittyneeseen oloon, kuin olisi jokin tosi jännittävä asia/tapahtuma edessä, vaikkei mitään todellakaan ole/ollut.
No nyt on sitten taas tullut uusi pelon kohde...
Eli eilen kun olin siis virkeä ja touhusin, niin nytpä iski päälle pelko että olen maanisessa tilassa, että olen nyt mennyt ylikierooksille.
Siis tämä menee ihan mahdottomaksi näitten pelkojen kans.
Nytkin tarkkailen koko ajan että olenko ylipirteä tmv.
Ja sitten kaikenlisäksi kun päässä on sitä levotonta oloa, ajtukset hyppii ym, ( jonka oletan johtuvan tuosta ahdistuneisuushäiriöstä?)
niin sitähän on nyt sitten ihan varma että mania tässä on tulossa.
Nyt olisi taas tuen tarvetta..