Kerroin miehelle, että naimisiin meno pelottaa ja mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä nyt?

Vieras
Ja mies sanoi nyt sitten, että erotaan. Naimisiin meno vaan pelottaa mua, tuntuu niin lopulliselta! En tiedä voisiko semmoista miestä ollakaan, jonka kanssa naimisiin meno ei pelottaisi. En mä erota halua, mutta kun mies nyt on sitä mieltä niin... Mitä ihmettä mä teen?? :(

Voi sitä kullia huljuttaa suussa vaikka naimisissakin olis... siis samalla moraalilla ko nytkin. Jos nyt sun mielestä viraan miehen terska sopii sulla suuhun, niin ei se naimisiinmenosta muutu. Samalla tavalla se maistuu sittenkin. Jos taas vieraan miehen terskan orvaskesi jää huuliasi vaille, niin se jää sitten aviossakin. Ei SOLE sen kummosempaa!

Miksi pitää sitten mennä naimisiin ?

Asutte yhdessä kuten tähänkin asti, menette sitten naimisiin kun se tuntuu molemmista hyvältä tai olette menemättä naimisiin ja elätte avoliitossa

Kauanko olette olleet yhdessä? Jos ette ole kauaa olleet yhdessä, niin sitten ymmärrän pelkosi. Jos taas olette olleet kauemmin, niin silloin ymmärrän miestä. Jos et haluaisi naimisiin siksi, ettei sillä ole merkitystä, niin asia olisi eri. Nyt tulee olo, ettet ole varma, haluatko olla edes hönen kanssaan, joten miksi vitkuttaa vääjäämätöntä ja odottaa löyhässä hirressä eroa

Yhteistyössä