E
"EEE"
Vieras
Siinäpä se ongelma otsikossa lukeekin ja mulle se on iso ongelma. . Mä oon aina halunnu sen prinsessapäivän kokea.. Rakastan miestäni ja meillä on kolme yhteistä lasta,yhdessä oltu kauan. Uskon miehenkin rakastavan mua. Hän ei vaan koe tarvetta mennä naimisiin, ei edes kihloihin.. jos kihloihin mennään,hän luulee että naimisiin mennään heti ensi kesänä... Miehen vanhemmatkaan eivät ole naimisissa;kihloissa olleet 33v... Mies on tämän "oppinut kotoa".. Mä taas olen oppinut,että perheessä on kaikilla sama sukunimi ja vanhemmat siis naimisissa. . Ja itse olen aina kuvitellut meneväni naimisiin, on luonnollista mulle.
Ennenkun joku sanoo ettei naimisiin mennä vain siks että saa laittaa kuva mekon päälle, niin voin sanoa etten siksi menisikään vaan rakkaudesta mieheeni.
Mutta mä en tiiä onko tästä muotoutumassa jonkunmoinen ongelma meidän yhdessä ololle.. Haaveet ei tässä kohtaa mee yksiin eikä kumpikaan taida luopua omasta haaveestaan. Enkä todellakaan osannu arvata kun alettiin seurustella, ettei mies koskaan halua naimisiin..eipä tullut mieleen semmosia heti kysellä ja naimisiin menosta olen puhunut vasta jonkun aikaa, ehkä 2v ootellu sen kosintaa,välillä itsekin sen tehnyt.. ei vaan ota tosissaan mua..
Ennenkun joku sanoo ettei naimisiin mennä vain siks että saa laittaa kuva mekon päälle, niin voin sanoa etten siksi menisikään vaan rakkaudesta mieheeni.
Mutta mä en tiiä onko tästä muotoutumassa jonkunmoinen ongelma meidän yhdessä ololle.. Haaveet ei tässä kohtaa mee yksiin eikä kumpikaan taida luopua omasta haaveestaan. Enkä todellakaan osannu arvata kun alettiin seurustella, ettei mies koskaan halua naimisiin..eipä tullut mieleen semmosia heti kysellä ja naimisiin menosta olen puhunut vasta jonkun aikaa, ehkä 2v ootellu sen kosintaa,välillä itsekin sen tehnyt.. ei vaan ota tosissaan mua..