Kerrompa tässä aikani kuluksi kun muillakin tuntuu olevan tylsää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
..et mitä mä suuresti ihmettelen..

Noh,mä kerron koko tarinan.Mun sisko seurusteli kolmisen vuotta täydellisen sekopään kanssa.Tää jätkä on puukottanut sitä,hakannut ja vaikka mitä..mut edelleen tyyppi on vapaalla jalalla..Mun sisko tuli vihdoin järkiin,koska tää jätkä petti sitä.Ja tää jätkä jätti sen kännissä,niinkuin aina ku niille tuli riita.Mut tän pettämisen takia sisko ei enää kestänyt vaan päätti et nyt se on lopullisesti ohi.Luojan kiitos!!Mun sisko etti itselleen uuden ihanan miehen ja piiiitkään aikaan mä en oo nähny sen hymyilevän noinku nyt! :D Mut asiaan..Tää siskon exä ei tykännyt kuultuaan et mun siskolla onkin uus,et se ei roikukkaan siinä lopullisesti.Tää exä otti puukon ja pamahti yksiin pippaloihin missä sisko ja sen uus mies oli.Se uhkasi tappaa ensin sen uuden miehen puukolla ja sen jälkeen mun siskon aseella.Se osotteli tätä uutta miestä sillä puukolla ja uhkaili kaikenlaista..Sisko sai jossain vaihees soitettua poliisille.Ja joku tyyppi meni takaapäin ja sai väännettyä tältä siskon exältä puukon pois..Sit tulikin jo poliisit ja vei tän exän maijalla kyttikselle.Se mitä mä ihmettelen,niin ne päästi tän idiootin seuraavana aamuna pois,ilman kuulusteluita tai mitään!?! :o :headwall: Kun teillä jollain on kuulema tylsää täälä,ni ihmetelkää nyt tätä mun kans ja kertokaa et kuinka h.elvetissä tää voi olla mahdollista??!! :headwall:

no jo on :o Suomi on niin syvältä!!! Täällä saa saman tuomion autovarkaudesta ja pedofiliasta! Siis vaikka noi ei nyt liittynytkään mitenkään tohon sun kirjoittamaan... Mä voisin alkaa säätelemäöän suomen lakeja niin tästä tulisi paljon parempi paikka elää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
no jo on :o Suomi on niin syvältä!!! Täällä saa saman tuomion autovarkaudesta ja pedofiliasta! Siis vaikka noi ei nyt liittynytkään mitenkään tohon sun kirjoittamaan... Mä voisin alkaa säätelemäöän suomen lakeja niin tästä tulisi paljon parempi paikka elää :xmas:

No teeppäs se ja mä voisin vaikka auttaa sua! :D Mut tosi inhottavaa siskon puolesta..eipä tarvi paljoo yksin ulkona liikkua.. :o Ja siis siitä siskon puukotuksesta aikoinaan,se puukotti siskoa reiteen(sentti valtimosta)niin ne pui sitä parhaillaan jossain korkeimmassa oikeudessa et pääsiskö tää tyyppi yhdyskunta palvelulla..Ja edelleen ja aina vaan se sekopää kulkee vapaana! :headwall: Toivon mukaan tää uusin juttu nyt vaikuttas edes pikkasen siihen vanhempaan,ettei se selviäis yhdyskuntapalvelulla..Tsiisus!

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
No just.. :o että tollaset pääsee tosta noin vaan ilman sen kummosempia selvittelyitä takaisin vapaalle jalalle? Terottikohan ne skoudet sen puukonkin sille ennen kun päästivät sen matkoihinsa.. |O

Joo tottakai ne terotti!No ei,mistäs mä tiedän,mut näin voisin kuvitella..Ehkä ne anto sille sen aseenki mikä siltä puuttui.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
No just.. :o että tollaset pääsee tosta noin vaan ilman sen kummosempia selvittelyitä takaisin vapaalle jalalle? Terottikohan ne skoudet sen puukonkin sille ennen kun päästivät sen matkoihinsa.. |O

Joo tottakai ne terotti!No ei,mistäs mä tiedän,mut näin voisin kuvitella..Ehkä ne anto sille sen aseenki mikä siltä puuttui.. :headwall:

Niin no olishan se ase tietysti modernimpi kuin se puukko.. :whistle: :headwall:

Ei tuosta hepusta ole muuten mitään kuulunut tuon jälkeen?

Yhteistyössä