..et mitä mä suuresti ihmettelen..
Noh,mä kerron koko tarinan.Mun sisko seurusteli kolmisen vuotta täydellisen sekopään kanssa.Tää jätkä on puukottanut sitä,hakannut ja vaikka mitä..mut edelleen tyyppi on vapaalla jalalla..Mun sisko tuli vihdoin järkiin,koska tää jätkä petti sitä.Ja tää jätkä jätti sen kännissä,niinkuin aina ku niille tuli riita.Mut tän pettämisen takia sisko ei enää kestänyt vaan päätti et nyt se on lopullisesti ohi.Luojan kiitos!!Mun sisko etti itselleen uuden ihanan miehen ja piiiitkään aikaan mä en oo nähny sen hymyilevän noinku nyt!
Mut asiaan..Tää siskon exä ei tykännyt kuultuaan et mun siskolla onkin uus,et se ei roikukkaan siinä lopullisesti.Tää exä otti puukon ja pamahti yksiin pippaloihin missä sisko ja sen uus mies oli.Se uhkasi tappaa ensin sen uuden miehen puukolla ja sen jälkeen mun siskon aseella.Se osotteli tätä uutta miestä sillä puukolla ja uhkaili kaikenlaista..Sisko sai jossain vaihees soitettua poliisille.Ja joku tyyppi meni takaapäin ja sai väännettyä tältä siskon exältä puukon pois..Sit tulikin jo poliisit ja vei tän exän maijalla kyttikselle.Se mitä mä ihmettelen,niin ne päästi tän idiootin seuraavana aamuna pois,ilman kuulusteluita tai mitään!?!
:headwall: Kun teillä jollain on kuulema tylsää täälä,ni ihmetelkää nyt tätä mun kans ja kertokaa et kuinka h.elvetissä tää voi olla mahdollista??!! :headwall:
Noh,mä kerron koko tarinan.Mun sisko seurusteli kolmisen vuotta täydellisen sekopään kanssa.Tää jätkä on puukottanut sitä,hakannut ja vaikka mitä..mut edelleen tyyppi on vapaalla jalalla..Mun sisko tuli vihdoin järkiin,koska tää jätkä petti sitä.Ja tää jätkä jätti sen kännissä,niinkuin aina ku niille tuli riita.Mut tän pettämisen takia sisko ei enää kestänyt vaan päätti et nyt se on lopullisesti ohi.Luojan kiitos!!Mun sisko etti itselleen uuden ihanan miehen ja piiiitkään aikaan mä en oo nähny sen hymyilevän noinku nyt!