N
nnoo
Vieras
Oksettava aloittaja: "Kerraan veti liian myöhään pois" :x
Pöljä. Ap on nainen ja on miehen vika ellei vedä ajoissa ulos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oksettava aloittaja: "Kerraan veti liian myöhään pois" :x
Niin, ehkä minäkin olen sisimmissäni lasta kuitenkin halunnut ja miehen "ei enää ikinä" jotenkin tarttunutkin minuun. Koska olen kyllä tiedostanut, että keskeytetyllä on iso mahdollisuus tulla raskaaksi, tavallaan olen varmaan ajatellut, että jos mies siihen suostuu niin ei olisikaan niin paha juttu hänelle se raskaus. Ja näin antanut sitten mennä keskeytetyllä.
Omat tunteet on aivan sekaisin. Tuntuu että en saisi olla iloinen raskaudesta, että pitäisi miehelle esittää pettynyttä (ehkä sen takia koska olen hänelle sanonut, etten minäkään halua lisää lapsia)
Olikohan tämä keksitty tarina![]()
Mää kyllä,tein noin, että olin jo tehny testin ittekseni, sit pyysin miestä tuomaan apteekista testin ja tehtiin yhdessä uudelleen ja "yllätyin", no yllätyin kyllä oikeastikin, en millään meinannu uskoa ekaa testiä!!
Meillä tosin oli vauvan yritys juuri alkanut ja miehellä edellisessä suhteessa lapsettomuutta ja mulla jo ikää, siks en meinannutkaan uskoa kahta viivaa![]()