Kerron sen teille ihan salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Enkä edes omalla nimimerkillä, koska tästä asiasta ei puhuta!! Ettei se vaan pahene ;)

Mulla on vauvakuume!! Ikävä sitä vauvantuoksuista nyyttiä, ikävä synnytystä, ikävä sitä unohtumatonta aikaa, kun se pieni on niin riippuvainen muista, tuhisee, nukkuu, kakkaa, itkee, röyhtäilee, paukuttelee, puklaa, syö, haukottelee, maiskuttelee, sen pehmeää ihoa, poskia, hentoa tukkaa, imettämistä, ahhhhh, mä pakahdun!!!! <3

On tullut jopa pikkuisen ikävä odotusaikaakin...

Mutta ei, ei nyt. Ja kyllä minä maltan... Kunhan tämä ei tästä pahenisi :)

Niin mullakin! Esikoinen on nyt 1v2kk ja ois niin ihanaa saada taas vauvan-pojan haluaisin tai tyttökin ois kyl ihana myös. Nimetkin on jo valmiina- tytölle Vilma Ida Linnea ja pojalle Jarkko Jari Kalevi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niin mullakin! Esikoinen on nyt 1v2kk ja ois niin ihanaa saada taas vauvan-pojan haluaisin tai tyttökin ois kyl ihana myös. Nimetkin on jo valmiina- tytölle Vilma Ida Linnea ja pojalle Jarkko Jari Kalevi! :)

Jarkko Jari Kalevi ..voi poika raukkaa :(
..eihän noi nimet edes sovi yhteen..hyi hyi!!

Alkuperäinen kirjoittaja sikaflunssa:
onhan tuo vauva kuume,mut jotku ne saa ja jotku ei! ja mä kuulun siihen jotka ei saa!
oishan se kiva! :(

:hug: Älä luovuta. Voin kertoa, et ei tämäkään raskaus ole ihan sormia napsauttamalla alkanu, kakkosesta ollaan haaveiltu jo vuosia, ja nyt vasta näyttää sille, että tämä saadaan elävänä syliin asti.

Ihana, että on muitakin kohtalotovereita :) Mut onko muilla tilanne, että sitä vauvaa ei aleta yrittämään vielä vuosiin? Se tässä vähän hirvittääkin.

Onnea teille, jotka jo raskaana olette ja pian nyytin syliin saatte <3

Kun ei edes lähipiiriin ole vauvaa tulossa!! Että sais jossain käydä sylissä pitämässä ja nuuhkuttamassa, voihh!

Mun mies varmaan pyörtyisi, jos tietäisi tästä ;) Mut en aio kertoa, kuten en kenellekään muullekaan, koska musta tuntuu, että jos suuni tästä asiasta avaan niin se kuume yltyy ja se ei tiedä hyvää sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Ihana, että on muitakin kohtalotovereita :) Mut onko muilla tilanne, että sitä vauvaa ei aleta yrittämään vielä vuosiin? Se tässä vähän hirvittääkin.

Onnea teille, jotka jo raskaana olette ja pian nyytin syliin saatte <3

Kun ei edes lähipiiriin ole vauvaa tulossa!! Että sais jossain käydä sylissä pitämässä ja nuuhkuttamassa, voihh!

Mun mies varmaan pyörtyisi, jos tietäisi tästä ;) Mut en aio kertoa, kuten en kenellekään muullekaan, koska musta tuntuu, että jos suuni tästä asiasta avaan niin se kuume yltyy ja se ei tiedä hyvää sitten...

:saint: Niin siinä yleensä käy.

Sisu, jep jep. Sen takia olenkin ihan hys hys. Lähinnä siis oman mielenterveyteni takia :laugh: :ashamed:

Vuosi ei tuntuis (tietenkään mun mielestä) edes pitkältä, mutta meillä tässä tulee 3-5 vuoden odotus, ennen kuin aletaan yrittämään :o Huh, se on paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Miten voi olla ikävä synnytystä? Minä koetan haalia itselleni vauvakuumetta, mutta se synnytys tökkii tässä hommassa ihan liikaa. :$

Minun nuorimmainen on kolme viikkoa vanha ja minulla on jo nyt ikävä synnytystä! Se meni niin nopeasti ohi (ei kuitenkaan ollut mikään syöksysynnytys tms.). Ajatus siitä, etten ehkä enää koskaan synnytä on minulle kamalan vaikea. Synnytys vaan on niin upea ja ainutkertainen kokemus joka kerta, että sen haluaisi kokea aina vaan uudestaan mutta ei niitä lapsia voi rajattomasti maailmaan puskea.

Kyllä mä ainakin kerran vielä haluaisin synnyttää mutta alkaa olla lapsiluku täynnä ainakin jos mieheltä kysytään ja sitähän tietysti kysytään... Mutta ehkä vielä joskus kolmas lapsi meidän perheeseen mahtuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä kans tilaisin kiitos yhden vauvan =)
Mutta kun mun menkat ei ole vielä alkaneet, vaikka edellinen on jo 1v. |O |O |O

Oh. Olisko Terolut-kuurin aika? Et imetä enää kuitenkaan?

En, mutta lopetin vasta kuukausi sitten.. Olen ehkä vähän malttamaton :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä kans tilaisin kiitos yhden vauvan =)
Mutta kun mun menkat ei ole vielä alkaneet, vaikka edellinen on jo 1v. |O |O |O

Oh. Olisko Terolut-kuurin aika? Et imetä enää kuitenkaan?

En, mutta lopetin vasta kuukausi sitten.. Olen ehkä vähän malttamaton :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Odottelehan vielä jonkun aikaa, eiköhän se kierto siitä palaudu. Imetyksen lopettamisesta on kuitenki aika vähän aikaa kulunu, eikä elimistö niin noeeseeen tahtiin aina toimi, kun haluais.

Ikävä sitä vauvantuoksuista nyyttiä, ikävä synnytystä, ikävä sitä unohtumatonta aikaa, kun se pieni on niin riippuvainen muista, tuhisee, nukkuu, kakkaa, itkee, röyhtäilee, paukuttelee, puklaa, syö, haukottelee, maiskuttelee, sen pehmeää ihoa, poskia, hentoa tukkaa, imettämistä, ahhhhh, mä pakahdun!!!! <3

Nonni, kiitos, nyt on mullakin, kun tota tekstiä luin ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ikävä sitä vauvantuoksuista nyyttiä, ikävä synnytystä, ikävä sitä unohtumatonta aikaa, kun se pieni on niin riippuvainen muista, tuhisee, nukkuu, kakkaa, itkee, röyhtäilee, paukuttelee, puklaa, syö, haukottelee, maiskuttelee, sen pehmeää ihoa, poskia, hentoa tukkaa, imettämistä, ahhhhh, mä pakahdun!!!! <3

Nonni, kiitos, nyt on mullakin, kun tota tekstiä luin ;-)

Hih, voi ei :D Jonkun pitäis nyt tulla kertomaan, miten kauheeta aikaa se on, koliikkivauvan äitin esim. Palauttaisi mutkin täältä vähn maanpinnalle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja synnyttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Miten voi olla ikävä synnytystä? Minä koetan haalia itselleni vauvakuumetta, mutta se synnytys tökkii tässä hommassa ihan liikaa. :$

Minun nuorimmainen on kolme viikkoa vanha ja minulla on jo nyt ikävä synnytystä! Se meni niin nopeasti ohi (ei kuitenkaan ollut mikään syöksysynnytys tms.). Ajatus siitä, etten ehkä enää koskaan synnytä on minulle kamalan vaikea. Synnytys vaan on niin upea ja ainutkertainen kokemus joka kerta, että sen haluaisi kokea aina vaan uudestaan mutta ei niitä lapsia voi rajattomasti maailmaan puskea.

Kyllä mä ainakin kerran vielä haluaisin synnyttää mutta alkaa olla lapsiluku täynnä ainakin jos mieheltä kysytään ja sitähän tietysti kysytään... Mutta ehkä vielä joskus kolmas lapsi meidän perheeseen mahtuu. :)

Minusta siinä synnytyksessä ei ollut mitään inhimillistä. Monien asioiden summa. Lopputulos tietenkin aivan mielettömän ihana, mutta tuntuu samalta kuin lähtisi uudelleen kymmenen hengen pieksettäväksi jos uudelleen olisi raskaana. Mitä pidempi aika synnytyksestä, sitä kaameampi ajatus sen uusiminen on. Elämäni hirvein kokemus fyysisesti ja myös hirveä henkisesti.

Mulla ei ikinä ole ollutkaan vauvakuumetta. Kun tuon omani tein niin olihan se vauvanakin ihana pakkaus ja jälkikäteen ajatellen söpö ja veikeä mutta kuumetta...ei. Vieraat vauvat ei tee juurikaan mitään vaikutusta.

Yhteistyössä