kerronko kumppanille että petin häntä? vai vaikenenko asiasta ja vien sen hautaan asti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
en tarvitse moraali saarnaa, tiedän olleeni idiootti- suorastaan täysin epäkypsä, mutta..

tilanne on se että minulla on mieheni kanssa kaksi lasta ja elämä on mallillaan.
en haluaisi että lapset kärsii äidin tyhmyydestä, joten siksi haluaisin salata koko asian ja unohtaa sen (vaikka tiedän etten pysty ikinä) vai kerronko silläkin uhalla miehelle että meidän suhde on loppu sitten.

se on varma että viinaan en koska enään milloinkaan!!!!!

Jos ei ole miehesi mistään mahdollista saada tietää asiasta, niin älä kerro. Mutta vapaasti voi kieriskellä omantunnon tuskissasi, se on pettämisestäsi sopiva rangaistus.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:
älä missään nimessä kerro..kyllä sä sen ajan kanssa unohdat itsekkin..tulee vaan turhaan kaikille vielä pahempi mieli!siis jos oli ihan ainut ja viimeinen kännisekoilu?

oli ensimmäinen ja VIIMEINEN!!!!!
On niin kurja olo kyllä että ei pahemmaksi voi mennä..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Jos ei ole miehesi mistään mahdollista saada tietää asiasta, niin älä kerro. Mutta vapaasti voi kieriskellä omantunnon tuskissasi, se on pettämisestäsi sopiva rangaistus.

ei pysty tietämään mistään. mun tekee mieli kertoa, mutta tiedän että sitten meidän perhe ei enään ole yhdessä.
lasten takia haluan olla vaiti.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

ei pysty tietämään mistään. mun tekee mieli kertoa, mutta tiedän että sitten meidän perhe ei enään ole yhdessä.

Mut sä kertoisit sen vaan sen takia, et saisit sen pois omaltatunnoltas.. Ehkä se helpottas, mutta ajattele, miten pahalle se miehestäs tuntus..
Jos haluat pitää perhees kasassa, niin vaikene

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen vieras:
ja en siis ole ollut selvin, todella kovassa humalatilassa. ja mies käytti hyväkseen olotilaani, lopuksi kai sammunut olen sillä en muista mitään :/

No lain mukaanhan kyseessä olisi silloin seksuaalin hyväksikäyttö, josta on säädetty rangaistus, maksimissaan ehdotonta vankeutta. Tosin, todisteiden täytyy olla vahvat. Sana sanaa vastaan ei riitä.

Luulen, että miehesi näkisi tuossa selittelyn makua, vaikka asia olisi mennyt oikeasti noin. Itsehän voit varmasti vain tietää, miten asia on mennyt, muut tulkitsevat mielivaltaisesti kertomustasi.

Samaa mieltä olen samperin kanssa. Haluat vain keventää omaatuntoasi kaatamalla paskat miehesi niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistatko pettäneesi?? Vai sammuitko ennen sitä??
Jos sammuit ja mies yhtyi sinuun, niin sitä pidetään raiskauksena.

omasta tahdostani mukaan lähdin vaikka humalatila oli vahva.
muistan kyllä osan, mutta sellainen olo että sammunut olen ennen yhdynnän loppuun saattamista :(
eli en muista milloin sammuin.. alasti olin ja muistan alun jotenkin..

Missä näin kävi?Ja jos et olisi sammunut,olisitko laittanut hanttiin vai ollut menossa mukana?

kuten sanoin, vahvassa humalatilassa olin. järki hävisi ja estot täysin. en ymmärrä miten niin kävi edes. ei ole mun tapaistani ikinä ollut-- :/

Missä näin kävi?Ja jos et olisi sammunut,olisitko laittanut hanttiin vai ollut menossa mukana?

kuten sanoin, vahvassa humalatilassa olin. järki hävisi ja estot täysin. en ymmärrä miten niin kävi edes. ei ole mun tapaistani ikinä ollut-- :/

Missä olit?Jos sait tyrmäystippoja?

Se kertominen on todella itsekästä. Koska sillä helpotat vain omaa oloa, ymmärrätkö minkä helvetin aiheutat miehelle? Sanonpa vain omasta kokemuksesta että se ei helpota koskaan. Sinun syyllisyys helpottaa kyllä aikanaan.

itselläni ei ainakaan omatunto antaisi rauhaa jos en kertoisi,en pystyisi ikinä elämään niinkuin ei mitään...

Ja mielestäni jos oikeasti rakastaa niin todellakin kertoo pettämisen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
itselläni ei ainakaan omatunto antaisi rauhaa jos en kertoisi,en pystyisi ikinä elämään niinkuin ei mitään...

Onko sulle joskus sanottu että sinua on petetty? Tietämättömänä on hyvä muodostaa mielipiteitä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja myru:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Onko sulle joskus sanottu että sinua on petetty? Tietämättömänä on hyvä muodostaa mielipiteitä. :/

Tietämätön en ole...

Yhteistyössä