Kerrossänkynurinaa... Millaisia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snoopy

Aktiivinen jäsen
07.01.2005
5 328
-1
36
Jos kerrossänky tulee pienille lapsille, eli 2-4 vuotiaille. Vaatimuslista on pitkä;

EI käsittelemätöntä mäntyä/koivua/tms - pitää olla maalattu (en ryhdy itse siihen hommaan)
EI liian korkea
EI liian arvokas
Turvalaidat oltava
EI teräviä kulmia

mä oon kahlannut jo kaikki nettikaupat ja nyt lyö pääkin jo ihan tyhjää. En tiedä enää mitä olen hakemassa... Minkäslaisia teiltä löytyy ja mistä ootte ostaneet?

Meillä on perus puinen lakattu, ei liian korkea.
Alunperin ostettu pienestä huonekaluliikkeestä, ollut varmaan ihan hinnakas.
Mutta me saatiin se "ennakkoperintönä" mun kotoa, kun veljet ei sitä enää käyttäneet :)

Roope-Riikka, tosin on aika arvokas kaikki muut kriteerit täyttäisi. Lisänä vielä että on jatkettava.

Saa myös maalattuna, mutta silloin toimitusaika on hivenen pidempi.

http://www.roope-riikka.fi/index.html

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Me ostetiin unipuun kerrossänky vaikka olikin "täyskorkea". http://www.sieva.fi/index.php?prod_id=00000030&group=00000018&mag_nr=1
Maksoi Askossa n. 600 e.

Mä olen ollut siinä uskossa että on ihan järjettömän kallis. Onhan hintaa tuossakin mutta ei niin paha kuin luulin... On kyllä kaunis ja kestävän näköinen sänky :)

Meillä mies teki ite just noista syistä. Kun ei kaupasta vaan löytyny. Teki 2 sänkyä. Toinen 130 cm ja toinen 150 cm pitkä. Toinen annettiin jo eteenpäin kun omat liian isoja. Tuossa isommassa nukkuu eskarilainen ja 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies teki ite just noista syistä. Kun ei kaupasta vaan löytyny. Teki 2 sänkyä. Toinen 130 cm ja toinen 150 cm pitkä. Toinen annettiin jo eteenpäin kun omat liian isoja. Tuossa isommassa nukkuu eskarilainen ja 3v.

No niinpä, mutta kun ollaan molemmat peukku keskellä kämmentä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Roope-Riikka, tosin on aika arvokas kaikki muut kriteerit täyttäisi. Lisänä vielä että on jatkettava.

Saa myös maalattuna, mutta silloin toimitusaika on hivenen pidempi.

http://www.roope-riikka.fi/index.html

Tää on kans hieno :heart:

Muurame Jolla-Jungmanni.

en oo ihan tyytyväinen mutta saa kelvata kun nyt kerran on olemassa jo.

meillä alhaalla nukkuu vajaa 3v ja ylhäällä ekaluokkalainen. Turvalaita piti laittaa molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Meillä on Ikean Tromsö. Hyvä on ollut.

Eikö tää oo aika korkea..?
Mietin tässä itsekin millaisen tuolle 4veelle uskaltaa hommata...parvisängyn siis.

no jos se on tavallista sänkyä korkeampi niin on jo sitten ihan sama onko se 30 tai 50 cm korkeampi se sänky. Meillä on Muuramen kerrossänky ja se yläsänky on mun naaman korkeudella. laitettiin irtolaita siihen kun huomattiin että neiti on alkanu kävellä unissaan :o

yksi miinus Muuramen kerrossängyssä on noi onnettomat pyöreät porrasaskelmat.

Unipuuta mäkin suosittelen! Meillä on esikoisella nyt käytössä se jatkopuu-osa, ja kunhan kuopus siirtyy pinniksestä lastensänkyyn, niin hankitaan loput tarvikkeet kerrossänkyä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Mietin tässä itsekin millaisen tuolle 4veelle uskaltaa hommata...parvisängyn siis.

no jos se on tavallista sänkyä korkeampi niin on jo sitten ihan sama onko se 30 tai 50 cm korkeampi se sänky. Meillä on Muuramen kerrossänky ja se yläsänky on mun naaman korkeudella. laitettiin irtolaita siihen kun huomattiin että neiti on alkanu kävellä unissaan :o

Musta vaan vähempi määrä rappusia tuntuisi turvallisemmalta, kun tuo kuitenkin sieltä itse könyää alas :D Katseltiin sitä Ikean käännettävää lastensänkyä jolla korkeutta 116cm, onhan siinä ero vaihtoehtoon jolla korkeutta 207..!

http://www.huuto.net/kohteet/lasten-kerrossanky/146953211

tälläinen mutta jyskistä ostettu. aivan prikulleen samanäköinen. on hyvä iso nukkumatila, ja sängyt saa portaat irrottamalla kätevästi erilleen jos tarvis. aivan yllättävän hyvä ottaen huomioon et ostettu jyskistä! :o meillä 3,5v meni tuonne ylös ja 1,5v jäi ala sänkyyn. edelleen käytössä, tytöt nyt 6 ja 8v :)

Musta vaan vähempi määrä rappusia tuntuisi turvallisemmalta, kun tuo kuitenkin sieltä itse könyää alas :D Katseltiin sitä Ikean käännettävää lastensänkyä jolla korkeutta 116cm, onhan siinä ero vaihtoehtoon jolla korkeutta 207..!

no on. Mutta onko teillä siis tarve kerrossängylle vai saada yksi lapsi parvisänkyyn?

jos vain yksi lapsi, miksi parvisänky? mikä funktio sillä ylös nousevalla sängyllä on, jos sen alle jää metri tilaa?

korkea parvisänky antaa mahdollisuuksia käyttää sen sängyn alle jäävän tilan myös hyödyksi.

no on. Mutta onko teillä siis tarve kerrossängylle vai saada yksi lapsi parvisänkyyn?

jos vain yksi lapsi, miksi parvisänky? mikä funktio sillä ylös nousevalla sängyllä on, jos sen alle jää metri tilaa?

korkea parvisänky antaa mahdollisuuksia käyttää sen sängyn alle jäävän tilan myös hyödyksi.

Tytön huone on TODELLA pieni, tila sängyn alla siis on tarpeen. Toinen lapsi meille on tulossa mutta kerrossängylle tuskin ihan heti tarvetta :D

Yhteistyössä