Kerrostalossa asuvat! Kysymyksiä teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kakkos kerroksessa asutaan, joskus kävellen, joskus hissillä. Työssäni kyllä hyötyliikuntaa tulee ihan riittämiin, sitäpaitsi eikö se hissi ole ihan käytettäväksi tehty, eikä koristeeksi. Kyse ei tosin ole siitä, ettenkö jaksaisi kävellä kahta kerrosta, joskus ei vain VIITSI :)

Asutaan neljännessä ja kuljetaan aina hissillä. 2 ja 3 kerroksen portaisiin on aika usein hajonnut viinapulloja, kaljakeissejä tai siellä jossain röhnöttää alakerran setä sammuneena, joskus oksennuksissaan. Ei huvita hyppiä siitä yli.

Asutaan tokassa kerroksessa, joten kävellään jos ei oo jotain superpainavaa kannettavana. Myös rattailla jos mennään, niin mennään hissillä. Mutta kyllä saman kerroksen muu väki kulkee koko ajan hissillä.. Ja muu talo. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Asutaan 7 kerroksessa, jos mulla ei ole lapsia mukana, niin menen aina rappusia ylös ja alas. Meillä asuu 2 kerroksessa niin vanhoja ihmisiä, että he eivät pysty rappusia kulkemaan, joten menevät hissillä.

Jos olen liikenteessä yksin, niin yleensä kävelen.
Mutta pääsääntöisesti olen liikenteessä vauvan, 2-vuotiaan ja 3,5-vuotiaan kanssa ja koen kyllä hissin turvallisimmaksi vaihtoehdoksi

On hissi, mutta asutaan pohjakerroksessa joten ei tartte käyttää :>

Viimeksi asuttiin hetki kerrostalossa viidennessä kerroksessa ja sinne monesti kävelin kun vihasin sitä talon hissiä..

Asutaan 1. kerroksessa - niin kävellään portaat.

Aiemmin asuttiin 7. kerroksessa ja kuljettiin aina hissillä. Paitsi kun alkoi hissiremontti niin oli pakko kulkea portaita, 1½v käveli ja 6kk vauva kulki kakalossa (+ mahdolliset ostokset). Portaat tuntui kestävän loputtomiin..

Yhteistyössä