kertaalleen lämmitetty riisipuuro???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
söisittekö, kylmänä? En ajatellut toista kertaa lämmittää, mutta meinasin, jos sen vois syödä kylmänä? Harmittais heittää pois, kun muutenkin tulee harvoin tehtyä.. Nii ja siis kylmässä on ollut..

Itse lämmitän kyllä! Ei mene miksikään. Mikrossa menee nopeasti mutta saattaa mennä helposti "möykyksi". Katilassa lämmitys onnistuu, älä keitä uudestaan, lämmität vaan.. Jos meinaa mennä möykyksi, kaada maitoa hieman sekaan, ei liikaa tai tulee velliä :)

Voi puuron syödä kylmänäkin, ei siinä mitään.. Ite laittaisin varmaan lämmitettyä maitoa joukkoon (Jos syö puuroa maidon kanssa). En kyllä näe syytä miksei sitä voisi lämmittääkin.. Riippuu ihmisestä, jollain saattaa maha mennä sekasin, jos on herkkä vatsa, mutta en usko että siitä nyt muuta tulee.. Ellei puuro ole seisonut jääkaapissa useampaa päivää, voi ihan hyvin syödä, kylmänä tai lämmitettynä :) EN tosin olen mikään terveystyppi tai lääkäri, maalaisjärjellä ajateltuna..

Ihan sama meinaatko nyt sen kolmatta kertaa lämmittää vai et. Ihan samaa tavaraa se on lämmititpä sen mikrossa vai et. Itse söisin kyllä, jos ulkonäkö ja haju ok.

Yhteistyössä