kertoa raskaudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -88-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen käynyt jo ultrassa viikkoja 13+3, jotenkin se tuntuu pelottavalta vaikka hyvät välit vanhempiin ja 5 vuotta seurustellut tulevan lapsen isän kanssa... joku kun osaisi kertoa miten tämän voi hoitaa *heh* ;)

Mullakin oli vaikeaa kertoa omille vanhemmilleni, olinkin kyllä esikoista odottaessa 17vuotias.

mutta kyllä he hyvin ottivat. Kerro vain rohkeasti niin voit jopa yllättyä heidän reaktiosta =)

ehkä siinä on se sitten että itse on tulossa vanhemmaksi ja jotenkin siihenasti ollut vielä itse lapsi vanhemmilleen ja nyt sitten asiat muuttuu ja on itse äiti. aarrgg... oliko sekavasti sanottu :) ehkä se on sitä....itsestä tulee äiti ja äitistä mummo :)

Minusta oli tosi vaikeaa kertoa, ainakin nuoremmista. Vanhempieni mielestä kaksi lasta on ok, kolmas oli jo hieman kulmien kohottelun aihe. Viides oli sitten läksytyksen paikka, vaikka olikin tuolloin 35-vuotias ja takulla itse hoitanut lapseni. Tosi "kivat" vanhemmat mulla!

voi että.luulisi että helpottuisi mitä enemmän saa lapsia ...:) jospa sitä rohkaistuisi ja kertoisi..kohta ei voi olla kertomattakaan kun alkaa näkyä. on se kyllä jännittävää kun miettiikin.

Oli se aika kummallinen tunne kertoa.
Äiti ei nyt ihan kattoonkaan hyppinyt riemusta, mutta sanoi 'jo se vain oli aikakin' tmv.

Kakkosen tulosta kun ilmoitimme, isäni riemuitsi aivan totaalisesti. :D

Muakin jännitti :) Olin 25 kun aloin esikkoa odottamaan eikä se varmaan nyt kovin iso yllätys ollut kellekään, mutta jotenkin se vaan jännitti. Omille vanhemmilleen sitä on kuitenkin aina lapsi, vaikka sitten aikuinen lapsi ;) Tokaisin vaan, että me ei taideta jouluna tulla käymään, ja ku vanhemmat kysyi että miksei, niin vastasin olevani todennäköisesti synnyttämässä :D Hyvin ottivat!

Yhteistyössä